תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
הטעיה בפרסום...< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/10/05 ערכתי קניה גדולה במשביר לצרכן, במהלך הקניות צדה את עיני כרזה גדולה שפרסמה מבצע על מגוון מוצרי חשמל בעלות של 49.90 מתחת לכרזה היו מונחים מנגלים חשמליים ומגהצים, לקחתי לי מגהץ מהבמה מתחת לכרזה והלכתי לקופה שם להפתעתי נאמר לי כי המגהץ עולה 99 ש"ח, כעסתי מאוד וביקשתי את המנהל, שלחו את המעצבת בשיא החוצפה שסיפרה לקופאית שנגמרו המגהצים של המבצע ולכן היא שמה אחרים במקומם. ביקשתי כמובן את המנהל שהגיע והמשיך עם הסיפור הטיפשי של המעצבת, וציין כי המנגל והמגהץ בעלות של 99 ש"ח, כל הויכוח שהיה שם היה כל כך לא מכובד לגוף כמו "המשביר לצרכן", הסברתי לו שמדובר בהטעיה שבפרסום ומאחר ומדובר במשביר לצרכן יאה להם שיספגו את טעות המעצבת ויהיו נאמנים לפרסום שלהם איתי וכמובן יפנו מיד את הבמה ולא יטעו לקוחות אחרים. זה לא קרה לצערי, ושילמתי מחיר מלא והודעתי למנהל שאני לא מתכוונת לשתוק על כך.צילמתי את הפרסום והבמה עם המוצרים במכשיר הטלפון הנייד שלי ושמרתי את הקבלה איתי.
מקווה שהאתר הזה ידע לעשות את הצדק עם לקוחות נאמנים שכמוני.
כספי סוג הנזק :
מין הראוי לזכות מיד על ההפרש הכספי בין הפרסום לבין פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה