תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הדרום איזור:
בזק בינלאומי שם בית העסק:
גבייה מופרזת לשימוש כספק אינטרנט מהיר. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי לקוח של בזק בינלאומי במשך 3 שנים. לאחרונה התברר לי שאני משלם בשנתיים האחרונות מחיר מופקע של 137 ש"ח על גלישה במהירות של 750kb ,כשכל המנויים משלמים מקסימום 40 ש"ח לאותה גלישה. כמובן שהחברה לא טורחת לעדכן אותך על שינויים בגבייה והתירוץ הוא שאתה צריך לעקוב(אחרת יש להם "אישור" לדפוק אותך) , ושיש חוק על שולחן הממשלה שמחייב אותם להודיע אבל הוא עוד לא עבר (עד שיעבור בכנסת הם יכולים לעשות מה שבא להם), מה שמראה על דרגת אמינות גבוהה בחברה בזו. כמובן שהגלישה כיום עולה כ 39 ש"ח ל 1.5Gb . האם זו חברה שמכבדת את עצמה?זה נקרא "שירות לקוחות"??
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
שרותי בזק בינלאומי החדשים ומבצעי המכירות מתפרסמים מעת לעת באמצעי התקשורת השונים, ולנוחות לקוחותיה של בזק בינלאומי באופן שוטף, אף באתר האינטרנט של החברה. לקוחות המנויים לשירותי בזק בינלאומי והמעוניינים לעדכן ו/או לשדרג את חבילת השירותים לה הם מנויים, מוזמנים לבקר כאמור באתר האינטרנט של בזק בינלאומי ו/או לפנות למוקד השירות של החברה, לבירור מגוון השירותים העומדים לרשותם, ולהצטרף כמנויים לכל אחד מן השירותים, בהתאם לצורכיהם ולשביעות רצונם המלאה. תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה