תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראייר שם בית העסק:
שירות לקוחות לקוי ויחס מזוויעה נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/10/05 טסנו אני ובני בן ה- 4 לניו יורק .
הגענו לטיסה המטוס היה מזעזע קטן ומצומק וכל הטיסה ישבנו בכיסא אוויר אחד גדול (הרגשה של נסיעה בגלגל ענק ) מפחיד ביותר , שלא נדבר על כך שייש מס' מועט של טלוויזיות אשר גם לצפות בסרט לא היה ניתן מכיוון שמסך הטלוויזיה ישב לנו ממש מעל הראש והבא בתור היית דיי רחוקה שהרי המסכים מאוד קטנים .
אך תלונתי הגדולה מכל הינה על יחס הדיילים במטוס , שרות לא מנוסה ההרגשה הייתה שאותם דיילים בני 20+ אינם מנוסים כלל וכאילו הוכשרו להיות מלצרים חסרי סבלנות וחוצפנים , אחת הדיילות כשביקשתי ממנה להוציא לי את התיק יד מלמעלה מכיוון שהיה גדול , וכך התבקשתי ע"י אחד הדיילים שעל מנת להוציא משהו מאותו תיק לקרוא לאחד הדיילים והשמחו לעזור , וכך קרה הייתי צריכה להוציא את הדרכון על מנת למסור אותו לאותה דיילת על מנת שתביא לבני את משחק ה"גיים בוי" והסברתי לה מדוע איני יכולה להוציא אותו אך כשביקשתי שתוציא לי אותו אותה דיילת חצופה אמרה לי שאני חוצפנית , בשרות ויחס כזה משפיל לא ניתקלתי בחיים וכמובן שלא ציפיתי שיקרה דבר כזה במיוחד בטיסה כ"כ קשה של 12 שעות לאחר מכן כשהגיע אחד הדיילים וביקשתי ממנו את פרטי הדיילת אותה דיילת עברה וגיחחה , צר לי להודיעכם אך כך לא מתנהגים ואני בטוחה שאותה דיילת לא למדה את רדי המקצוע ולא הייתי מצפה מחברה גדולה ורצינית כ"כ כמו ישראייר יעסיקו דיילים ברמה הזו , אני אציין ואומר שאותה חוויה לא עשתה לי חשק לטוס שוב עם ישראייר במיוחד שאני משלמת את מיטב כספי ומקבלת יחס כ"כ משפיל מילדה בשנות ה-20 לחייה .
ועוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
הלקוחה נענתה באופן מקיף ואף הוצעה לה הטבה עתידית בחברת ישראייר. תגובה:
הטבה עתידית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה