תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
משתדלים לא לרצות את הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילה נציגת שירות אמרה שנלקחו ממני בטעות שכירות של שני ממירים במשך שנה ו-8 חודשים סך הזיכוי הוא 600 ש"ח, לאחר שיחה נוספץ לאחר חודש נאמר שסך הזיכוי ירד ל-300 ש"ח ובמקום לתת לי זיכוי בחשבונית הם הגדילו את החשבונית ולקחו ממני עוד 199 ש"ח מיותרים,לאן אתם רוצים שאגיע? לידיעות אחורונות או לאמנון לוי
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא שיתבצע בחודש הבא בכך שלא יגבו ממני שקל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה