תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אל על שם בית העסק:
מבצע פרסום לחברי מועדון הנוסע הנאמן והמתמיד שנערך בתחילת השנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילה השנה, יצאה אל על במבצע פרסום גדול ונרחב הן בעיתונות והן באמצעות הטלויזיה.
המבצע חולק לשניים: לחברי המועדון, ולציבור הרחב.

במסגרת המבצע לציבור הרחב, לווה בחידון נושא פרסים שהתבצע באמצעות חברות הכבלים/לווין.
במבצע היה לענות על שלוש שאלות, כאשר המשיבים המהירים ביותר זוכים בכרטיסי טיסה.
מחודש מאי ניסיתי להשיג תשובה, היכן פורסמו שמות הזוכים כדי לדעת אם זכיתי (כי לדעתי עניתי במהירות הכי גבוהה שהיא שניה ותשע עשיריות השניה).

כל התשובות של חברת אל על הן במיילים והן באמצעות הדואר היו מתחמקות.
מעולם לא קיבלתי תשובה ישירה.
כאשר נוצר קשר טלפוני עם מי שהציגה את עצמה כמוסרת התשובה מטעמו של מנכ"ל החברה חיים רומנו, הופתעתי לקבל תשובה כמו זו " אל על לא מחוייבת לפרסם שמות זוכים".

מוזר, מה יש לחברה להסתיר באי פרסום הזוכים? האם היו זוכים? ואם כן כיצד אדע שאכן לא זכיתי ?

לאחר התכתבויות ארוכות קבלתי התנצלות ממנכ"ל אל על , וכי בעתיד אכן יפורסמו שמות הזוכים.

יופי, אבל אני חושב שזכותי ושל כל מי שהשתתף בחידון לדעת, מי זכה? כמה זכו?

בעצם זה שמסתירים או מתחמקים מפרסום, מוכיח שעצם שלאל על יש מה להסתיר.
עלבון סוג הנזק :
לחייב את החברה לפרסם את תוצאות ההגרלה. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה