תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
שירות לקוי מאוד< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: לקוח מאוד לא מרוצה

שמי איתן ואני לקוח של הרשת מזה שנתיים. בנוסף אלי מנויים אצלכם כל בני משפחתי ורבים מחברי.

לצערי מכשיר הפלאפון שברשותי אינו זמין כבר כמעט שנה. אני נאלץ להגיע מדי יום שישי למוקדי השירות שלכם הפרוסים ברחבי הארץ וכל פעם מקבל תשובה זהה, כי המכשיר יתוקן. ואכן כך המכשיר מתוקן ונמצא זמין למספר ימים מועט וחוזר חלילה. למיטב ידיעתי מצב בו לקוח נאלץ לחזור ולהגיע מדי שבוע לשירות לקוחות על אף האחריות שהוא משלם על המכשיר, אמור להדליק אצלכם מזמן נורה אדומה על איכות השירות שלכם וגם לא בטוח כי מצב זה אינו מהווה הפרה של החוזה שנחתם בינינו.


מלבד הזמן היקר שאני מבזבז בתחנות השירות, בניסיונות להסביר כל פעם מחדש לנציג השירות שהמכשיר אינו תקין , אני מפסיד שיחות חשובות ביותר הן בעבודה והן בחיי הפרטיים. בנוסף ברצוני לציין שאשתי בהריון מתקדם ומספר פעמים לא יכולתי לקבל שיחות ממנה עקב השירות הלקוי שלכם.


בכנות ניתן לומר כי אין לי יותר כוונה להגיע לעמדות השירות כל שבוע ואני נאלץ לעבור מכם לחברה מתחרה, ולספוג את העלויות הכרוכות בכך. עם זאת חשוב לי שתדעו מה עבר על לקוח שלכם בתקופת השירות שהובטחה לו.


אני כן מתכוון להמשיך ולפנות לגורמים גבוהים יותר בהנהלת אורנג' וגם לגורמי ייעוץ משפטיים חיצונים בהם ניתן להתלונן עליכם. למרות שעוגמת הנפש כבר נעשתה, אני מקווה שתוכלו להסיק אצלכם מסקנות על טיב שירותכם.


חבל !!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מודים למר קיכלי על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתנו השירותית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה