תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור הדרום איזור:
בנק לאומי שם בית העסק:
מיחזור משכנתא - הערמת קשיים כמדיניות הבנק למשכנתאות נושא התלונה:
קזיאב רוטשילד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהבנק טירטר אותי כמו שצריך זמן רב, קיבל מיופה כוחי (אני הייתי בחו"ל) את ההמחאה לכיסוי ההלוואה המשלימה (שבבנק "לאומי למשכנתאות") מבנק "משכן" (שנתן ריבית הרבה יותר טובה מ"לאומי למשכנתאות") והגיע עימה ל"בנק לאומי למשכנתאות". לא היה כל צורך להגיע אליהם אלא להפקיד את ההמחאה בכל סניף של "לאומי", אך הפקידה, מילה שמה (בידיעתה של מנהלת הסניף, רחלית, שהייתה נוכחת !!), אמרה כי לא תטפל בבקשה עד למחרת, אז למעשה תעלה יתרת החוב שוב וההמחאה שבידי איננה מספיקה. כל שהיה עליה לומר הוא "תפקיד את ההמחאה !!!!!" בקיצור, האיחור ביום עלה לי בעוד 458 ש"ח.
מעניין גם כי הבנק מחייב באי-הודעה מראש על פרעון מוקדם. בטלפון 7100500-03 אמרו כי מספיק לשלוח פקס, ובסניף ב"מרכז הנגב" בב"ש אמרו כי צריך לשלוח טופס מסוים. בכל מקרה מה זה אומר ? שהבנק ב"כוננות" לקראת הפרעון ואחרת אני אמור לשלם (או להיקנס) בכ- 210 ש"ח ?
כספי סוג הנזק :
החזר הסכום המצוין. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה