תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור השפלה איזור:
בזק שם בית העסק:
שירותי טלפון - שירות לקוחות ארוך ומייגע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יום בהיר אחד החלטתי שברצוני להחליף בין שני מספרי הטלפון שיש לי.
שני הקווים הם שלי, שניהם מחוברים ולשניהם מספר.... רק צריך שהחיבורים הפיסיים שלהם יוחלפו ביניהם... דבר פשוט מאוד הנעשה במרכזיה של בזק בלחיצת כפתור לפי מיטב הבנתי.
התקשרתי לבזק, חיכיתי 20 דקות ונעניתי. נאמר לי שעלי לשלוח פקס למספר כלשהוא ובו לפרט את הבקשה. אין טיפול טלפוני. טוב.
שלחתי. כדי להבהיר את רצוני אף הוספתי "לא מספר חדש" בצירוף מספר סימני קריאה לפקס.
ביקשתי אף בכתב שיודיעו לי במספר הסלולרי שצורף על ביצוע השינוי.
לאחר מספר ימים נותקו במפתיע שני מספרי הטלפון. לא קיבלתי על כך כל הודעה...
מבדיקות שערכתי בעצמי הבנתי שהם נתנו לי שני מספרים חדשים לגמרי, במקום הקודמים ובניגוד גמור לפקס ששלחתי!
התקשרתי שוב לבזק, חיכיתי עוד כ-20 דקות, הם עיינו שוב בפקס ששלחתי... לשמחתי לא ביקשו שוב שאשלח פקס... הם העבירו את הבעיה ל"מרכזיה" שלהם ואמרו שמחר זה יסודר.
כמובן שלמחרת , אני חוזר מהעבודה וזה לא סודר. התקשרתי שוב, חיכיתי שוב, הם אמרו שמאחר וכבר ערב אין טכנאים, הבקשה הועברה ומחר זה יסודר... בטוח... אין לי מה לדאוג!
למחרת שוב חזרתי לביתי ואין צורך לדאוג, זה לא סודר. התקשרתי שוב וכמובן שלא היו טכנאים אבל הם העבירו את הבקשה ל"מרכזיה". למחרת היה יום שישי ורציתי לוודא שלא אעבור סופשבוע ללא טלפון - לכן בנוסף לבקשה שהועברה ל"מרכזיה", התקשרתי שוב ביום שישי בבוקר. נאמר לי שהבקשה בטיפול.... אבל הם לא יודעים אם תטופל היום... ויש לזכור שכל השירות הנהדר הזה של בזק היה אמור לעלות לי כמאה שקלים. אז ביקשתי שירשמו אצלם במחשב שאם זה לא מבוצע היום אני מבטל את בקשתי. ביקשתי שיחזירו לי את הכסף ולא יבצעו שום פעולה. אני אחליף כבר את החיבור. פעולה כזאת אינה פשוטה מאוד עבורי אבל היא לא תעלה לי כמאה שקל ותהיה יותר קצרה משבוע וחצי של פקסים וטלפונים.
להפתעתי הרבה תוך עשר דקות בוצעה הפעולה... אם כי בזק לא טרחו להודיע על כך, ורק כשהתקשר קרוב משפחה שמעתי פתאום את צלצול הטלפון שדמם בזמן האחרון....
לסיכום - מענה טלפוני לא יעיל במיוחד. שיטת השירות בפקס פשוט מבזבזת זמן. ההתעלמות מהכתוב בפקס היא פשוט חוצפה וזלזול בלקוח לאור העובדה שהפקס בא לפי דרישת החברה.
ואחרון חביב, כבר במהלך ה"חוויה" ניסיתי להגיש תלונה. ביקשתי לדבר אם מחלקת תלונות הציבור של בזק. נאמר לי לשלוח פקס אם התלונה - לאותו מספר אליו שלחתי את הבקשה.... דרשתי לדבר אם האחראי על תלונות הציבור בטלפון, ולא בפקס שלאור נסיוני לא בטחתי בתהליך הקבלה שלו.... אך לשווא, אין כזה טלפון נאמר לי... וזה בחברה הגדולה במדינה לשרותי טלפון. זה כבר בושה לפי דעתי.

תעשו מה שאתם חושבים.
אני רק יכול לומר שאני כבר שוקל בעתיד לעבור לחברת טלפוניה אחרת, מזל שכבר יש!
התייעלות! ואולי גם להזמין קו טלפון ישיר למחלקת תלו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה