תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראייר שם בית העסק:
דרור 52 כתובת:
חיוב יתר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה8-9 -2005 עליתי למטוס בשדה התעופה בניו יורק והיה בידי שלושה מזודות אשר משקלם הכולל לא היה מעל למותר ניסתי להסביר זאת לדיילת והיא לא נתנה לי כלל רשות או שתיי מזודות או על תעלה שילמתי 100 דולר ועליתי לטיסה הטיסה הגיע באיחור של 9 שעות לארץ ופניתי מספר פעמיים לישראייר מס פעמיים אך ללא תגובה כאילו לא קיים שלחתי פקסים ןעדין כלום
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בחזרה פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
שלום רב, הלקוח כבר קיבל את תשובתנו, אולם, נבקש להשיב באתר זה בשנית. יצוין כי בעת רכישת כרטיס טיסה הלקוח מיודע במשקל הכולל ובמספר יחידות הכבודה שניתן להביא עימו בטיסתו. מעבר לכך יש צורך לשלם בעבור משקל עודף, כפי המקובל בכל חברות התעופה בעולם. תנאי הכבודה מופיעים ע"ג כרטיס הטיסה הנמסר ללקוח וכן בתקנון החברה הנמצא במשרדי החברה והמפורסם באתר האינטרנט שלה. התשלום בעבור משקל עודף הינו דבר מקובל ושיגרתי בעולם התעופה ומוגדר בתקנות התעופה הבינלאומיות. בברכה. תגובה:
לא יינתן זיכוי כספי כיוון שהחברה פעלה ע"פ הנהלים ואינה מוצאת להכון להשיב את אשר נגבה מהלקוח עקב משקל/כבודה חריגה שנשא עימו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה