תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הדרום איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
אי קיום תנאי ההסכם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-24/4/05 יצאתי עם חבר לנופש בן 4 לילות באיה נאפה בקפריסין. הנופש נרכש בטלפון לאחר שמצאתי הצעה לחופשה בהאתר www.wallatours.co.il. באתר היה רשום שהמחיר הוא 435$ וכולל העברות וכך גם הובטח לי ע"י נציגה בשם שני שמיר. כאשר הגענו לשדה התעופה התברר שאין לנו שום הסעה למלון ולא היה ברשותנו שובר שהתברר לנו שנדרש על מנת לעלות להסעה. בתאריך הזה היה בארץ ערב חג ולא היה מענה בחברה בארץ, כמו כן מאחר והיה יום ראשון לא היו אוטובוסים ונאלצנו לקחת מונית משדה התעופה למלון (מרחק 50 דק') דבר שעלה לנו 25 פאונד לכל כיוון (250 ש"ח לכיוון). לאחר החזרה לארץ דיברתי עם שרות הלקוחות ושלחתי להם קבלות של המונית, עד היום לא קיבלתי מהם שום פיתרון חוץ מזה ש"הנושא בטיפול" וכל מיני תירוצים כמו :"הנציגה שמטפלת בזה שוכבת בבית עם גב תפוס". בנוסף בטיסה חזרה לא היו מספיק מקומות ונאלצתי לשבת בכיסא מתקפל במטבח של המטוס.
אני אשמח אם תוכלו לטפל בעניין כי אני כבר לא יודע למי לפנות.
בתודה גיא
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי בעבור המחסור בכסף בגלל ההוצאה הל פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות וואלה! שופס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתך. מיד עם קבלת פנייתכם, פנינו אל החברה ממנה נרכש המוצר באתר. תגובה:
אנו נוודא כי המקרה יבוא על סיומו בהקדם האפשרי ולשביעות רצון כל הצדדים. בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה