שרות לקוחות סימילאק |
שם ותפקיד: |
שוחחנו עם הלקוחה, מאיר אלה, ביום רביעי, 1/3/06.
הלקוחה רצתה להפנות את תשומת לב משתמשי סימילאק למקרה שקרה לה - מחסור בכפית בפחית סימילאק שרכשה.
הלקוחה קיבלה הסבר מקצועי נוסף למקרה וכן הבהרה לגבי החלופה , שקיבלה (ולא כפי שתארה בפניך את המקרה).
הלקוחה הודתה כי לא תארה את המקרה בפניך בצורה מדויקת.
כיוון שהלקוחה לדבריה, לא משתמשת כיום בתחליפי חלב סיכמנו כי כרגע לא נוכל לעזור לה בחלופה נוספת .
בתוך כך הסכמנו על פתיחת ערוצי תקשורת ישירות מולנו, במקרה ותתקל במקרה נוסף , הקשור לחברה.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|