תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
זהו מכתב שנשלח לוואלה שופס מבקש את עזרתכם לפיתרון הבעיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אל: חברת וואלה שופס.

הנידון:רכישת מצלמה מסוג CANON A-520


בתאריך 26/10 רכשתי מאתרכם מצלמה דיגיטלית + קורס צילום דיגטלי (בחינם) מצלמה חדשה לא מחודשת כעבור מ"ס ימים יצר עימי קשר נציג מחברת MDK במהלך השיחה זו נפלט לנציג כי לא בהכרח כי אקבל מצלמה חדשה.
בתאריך 1/11 הגיע משלוח המצלמה אך המשלוח לא נפתח מכיוון שאני חייל המשרת ביחידה מובחרת ויצאתי לביתי על מנת רק לקבל את המשלוח.
לאחר מ"ס ימים כאשר נפתחה המשלוח הקופסה לא היתה ארוזה כמו מוצר חדש כאשר בתוך הקופסא חסרים כבל USB של המצלמה כבלי AUDIO דיסק התקנה למחשב וכן לא התקבל דיסק קורס הצילום
במהלך הימים שחלפו ניסתי ליצור קשר עם המוקד שלכם אך הוא תמיד היה עמוס ומכיוון שאני חייל לא תמיד אפשר לשבת על הטלפון ולהמתין זמן רב.
לאחר שהוצאתי את המצלמה ע"ג המצלמה היתה שריטה קלה בצד שמאל אך המצלמה עבדה באופן תקין לאחר כ 5 ימים הופיעה במצלמה תקלה מסוג E-18 כאשר פותחים את המצלמה מופיע מסך שחור ולא ניתן לצלם פניתי אליכם שוב לאחר שנוצר קשר עם נציגכם הובטח כי הדבר יטופל ויצרו עימי קשר (אך לשווא!) במקביל התקשרתי לחברת MDK הופנתי למעבדה ששם נאמר שזוהי תקלה בעדשה מכיוון שאני גר בעפולה והמעבדה הינה בת"א סוכם כי אשלח את המצלמה בדואר שליחים למעבדה המצלמה נשלחה כאשר הינה ארוזה בצורה טובה עוד בשיחה משום מה הונחתי ע"י הטכנאי לחתום שיש במצלמה מכה (כמובן שלא חתמתי) המצלמה נשלחה אל המעבדה הטכנאי יצר עימי קשר ואמר שלא מוכן לבדוק כי המצלמה קיבלה מכה ולא חתמתי ולכן הוא שולח לי אותה בחזרה במהלך השיחה נותק לי הטלפון בפרצוף!.
המצלמה הוחזרה לאחר מ"ס ימים כאשר שוב פניתי אליכם (לא טרחתם לחזור) המוקדנית רשמה את הבעיות אך אמרה שמבחינתה עברו 14 יום ולא מעניין אותה היא תבדוק ותחזור כמובן שאף אחד ממכם לא חזר אליי יצרתי שוב קשר לאחר מ"ס ימים הסברתי שוב את הבעיה לבחור בשם גדי (אם אנני טועה) שביקש שאשלח אליכם פקס עם כל השתלשלות הארועים ועם העתק לחברת MDK .
מיותר לציין כי נגרמה לי עוגמת נפש רבה תוך ביזבוז כסף לדואר שליחים וחוסר יחס והענות מצידכם ומצד חברת MDK נתקלתי באטימות מבריחה מאחריות האם זהו שרות הוגן האם אתם ממלאים את אמנת השרות שחתמתם עליה זוהי פשוט חוצפה חוסר התחשבות רכשתי מצלמה ממיטב כספי ולא מספיק שלא קיבלתי מוצר בשלמותו כרגע המצלמה שרכשתי אינה תקינה וכל אחד זורק אותי לשני ובורח מאחריות למוצר מבקש לאלתר להחליף את המצלמה במצלמה חדשה כולל כל הרכיבים וכל מה שצויין במפרט
טיפלכם המידי



עלבון סוג הנזק :
החלפת מצלמה למצלמה חדשה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות וואלה! שופס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתך. מיד עם קבלת פנייתכם, פנינו אל החברה ממנה נרכש המוצר באתר. תגובה:
אנו נוודא כי המקרה יבוא על סיומו בהקדם האפשרי ולשביעות רצון כל הצדדים. בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה