תלונות עין בעין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
עין בעין שם בית העסק:
קניון רננים רעננה כתובת:
הפעם המלצה חמה- שירות מדהים וטיפול מצוין לחיילים נושא התלונה:
אקרמן לילך שם/כינוי:
‏שבת ‏10 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום שבת האחרון אחי החייל חזר מהצבא עם בעיה נשברו לו הממשקפיים. מאחר ורוב החנויות העובדות עם הצבא סגורות בשבת הלכנו לחנות אחת שכן פתוחה בשבת ע"מ לקנות לו משקפיים - לא החנות בה מדובר, שם קיבלנו יחס מגעיל ומזלזל, הגענו לקניון רננים ברעננה ואמרנו כי ננסה את מזלנו. נכנסנו לחנות שבכותרת ולהפתעתנו נעננו בשמחה, המוכרת היייתה מקסימה ואדיבה, היא והטכנאי בדקו את המשקפים שנהרסו ואמרו לנו כ יהם יכולים לתקן אך הם אינם אחראים אם יקרה משהו- דבר הגיוני לחלוטין בהתחשב בעובדה שהמשקפיים כללל לא נקנו שם. בשל העובדה כי אחי הוא חייל שחוזר מחר לצבא לשבועיים הם תיקנו את המשקפיים תוך חצי שעה והחזירו אותם למצב חדש ולבסוף אף ביקשו רק עשרים ש"ח על התיקון וגם זה במעין התנצלות שהם כלל מבקשים בשל העובדה כי הוא חייל. אחי ואני שהופתענו מאוד הודינו להם מכל הלב. מיותר לציין שכל הטיפול והשירות נעשה בצורה כ"כ חמה ומכל הלב. אין ספק כי אני וכל מכריי נחזור ונבקר בחנות זו, יישר כוח והלוואי שעוד חנויות ובתי עסק ילמדו מהם איך נותנים ועושים מכל הלב ולא רק מנסים לסחוט כסף
תלכו ותיווכחו בעצמכם... פתרון נדרש :

עין בעין שירות לקוחות

, תגובה:
דוד אבישר -סמנכ"ל שיוו שם ותפקיד:
לילך שלום ! מכתבך מחמם את הלב ! תודה על מכתבך,אנו שמחים שיכולנו להועיל ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר אשר אנו מעניקים לכל לקוחותינו. נשמחח לראותכם שוב. בברכה דוד אבישר תגובה:
לזכותך, שמרנו שובר על סך 100 ש"ח בחנות ברננים על שמך לרכישה הבאה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה