תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ספורט ורטהיימר שם בית העסק:
תלונה בנושא נעלי נייק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נעלי נייק "טוטל 90 " נקנו לבני .העור בצבע כסף התקלף , הנעל כמעט חדשה
לאחר פנייתי הוחלט לתת לי 20% הנחה בקניה הבאה,כמובן שזה לא מוצדק.
קיבלתי מספר טלפון של שרות לקוחות : במענה קולי השארתי לפחות 3 הודעות,
שוחחתי עם בחורה בשם אליסה והיבטיחה לי שהמנהל ישוב אלי ועד עכשיו אף אחד לא טרח לשוחח איתי או לתת לי שרות כלשהו. יש לציין שבנושא שרות אי אפשר ל"עבוד " עלי מכיוון שאני בתפקידי מנהלת שיווק עם נסיון של 18 שנים במפעל נעליים ויודעת שמדובר בפגם במוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
דיוויד מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
נעלי total 90 הינם נעלי קט רגל או כדורגל של חברת נייקי, ידוע כי הבלאי בנעליים מסוג זה הוא בלאי מהיר ולכן מוכרים את הנעליים הנ"ל במכיר מוזל. תגובה:
כל נעלי הכדורגל לסוגם נשחקות באזור הבעיטה, ועל כן הצבע יורד , אף על פי כן ניתן לשחק עם הנעל לאורך זמן רב, למרות זאת חברתנו הולכת לקראת הלקוחה ומוכנה להעניק לה הנחה מיוחדת של 20% בקניה הבאה, לכל מוצר ברשתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה