|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
ספורט ורטהיימר |
שם בית העסק: |
תלונה בנושא נעלי נייק |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נעלי נייק "טוטל 90 " נקנו לבני .העור בצבע כסף התקלף , הנעל כמעט חדשה
לאחר פנייתי הוחלט לתת לי 20% הנחה בקניה הבאה,כמובן שזה לא מוצדק.
קיבלתי מספר טלפון של שרות לקוחות : במענה קולי השארתי לפחות 3 הודעות,
שוחחתי עם בחורה בשם אליסה והיבטיחה לי שהמנהל ישוב אלי ועד עכשיו אף אחד לא טרח לשוחח איתי או לתת לי שרות כלשהו. יש לציין שבנושא שרות אי אפשר ל"עבוד " עלי מכיוון שאני בתפקידי מנהלת שיווק עם נסיון של 18 שנים במפעל נעליים ויודעת שמדובר בפגם במוצר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
ספורט ורטהיימר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
דיוויד מנהל שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
נעלי total 90 הינם נעלי קט רגל או כדורגל של חברת נייקי, ידוע כי הבלאי בנעליים מסוג זה הוא בלאי מהיר ולכן מוכרים את הנעליים הנ"ל במכיר מוזל. |
תגובה: |
כל נעלי הכדורגל לסוגם נשחקות באזור הבעיטה, ועל כן הצבע יורד ,
אף על פי כן ניתן לשחק עם הנעל לאורך זמן רב,
למרות זאת חברתנו הולכת לקראת הלקוחה ומוכנה להעניק לה הנחה מיוחדת של 20% בקניה הבאה, לכל מוצר ברשתנו.
|
פתרון: |
|
|
|