תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמפא שם בית העסק:
מקפיא אמפא-פגם ייצור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.9.05 רכשתי מקפיא 6 מגירות סגורות דגם אמקור 22C מתנה להוריי מרדיו אורון בפ"ת. המקפיא סופק לאחר יומיים לפני החגים,והיות ובתקופת החגים לא היה צורך בו לא פתחנו אותו רק כעבור 3 שבועות. כשפתחנו גילינו שהמגירה העליונה בקושי נפתחת. פניתי לחברת אמפא לקבל שירות. הם שלחו טכנאי שאמר שאכן יש בעיה והוא יודיע לחברה להמשך טיפול . החברה לא יצרה איתנו קשר בטענה כי הכרטיס חסום כיוון שהמקפיא נרכש על שמי ובקשת השירות היתה לבית הוריי,
ובמקום ליצור עימי קשר להעברת בעלות הם פשוט לא עשו כלום עם התלונה.
אבל לא כאן הבעיה,לאחר שהניירת סודרה הם שלחו טכנאי אחר הוא טען כי כך הם כל המקפיאים וביקש מאבי משחת וזלין ומרח על המסילה של המגירה, כמובן שפיתרון בדרך מגוחכת זו לא הועיל ואז הבנתי שיש לי עסק עם "ליצנים" מבלי לפגוע באף אחד .
פניתי לחברת רדיו אורון שמשם רכשתי את המקפיא שיעזרו לי בפתרון הבעיה,
גב' מרים פנתה לסוכן המכירות בשם יגאל והם החליפו את המקפיא בחדש כאשר ההובלה נעשית על ידינו.לצערינו גם במקפיא השני נתגלתה אותה הבעיה,פנינו שוב לחברה והגיע טכנאי שאמר להוריי כי אין טעם להחליף את המקפיא שוב כי זו סדרת ייצור שלימה וחברת אמפא לא הייתה צריכה לשווק לצרכנים . כמובן שהוא טען בפני החברה כי הוא לא אמר דברים אלו .פנינו שוב לחברה לפקידה בשם אורלי ואמרנו כי אנו נואשים ובבקשה שתעזור לנו לפתור את הבעיה,עליי לציין כי כדי להגיע אליה נעזרנו בגב' מרים מרדיו אורון כי אורלי פשוט לא עונה ללקוחות.
אורלי דיברה איתי וביקשה על פי בקשת המנהל לשלוח טכנאי בכיר לפי דבריה ואם הוא אינו פותר זאת אכן יש באמת בעיה עם המגירה.
הגיע הטכנאי הבכיר ואמר שאכן יש בעיה ניסה לשייף פה ושם ללא הצלחה.ואמר שהוא ידבר עם המנהל. כאמור חברת אמפא לעולם אינה חוזרת בתשובה ללקוחותיה פניתי שוב ענתה לי פקידה בשם ריקי , ביקשתי את אורלי והתשובה שקיבלתי שאורלי כבר אינה מטפלת בבעיה הספציפית הזו ורק מנהל בשם אלי שביקש כמובן רק דרך הפקידה (אין מכבודם של הבכירים בחברה לדבר ישירות עם לקוחותיהם) לשלוח טכנאי בכיר , כעסתי מאוד ולא הסכמתי לעוד בכיר וטענתי שלא ייתכן ש-4 טכנאים לא מצליחים לפתור את הבעיה ואני דורשת לשוחח עם המנהל. הפקידה ריקי כמובן לא שבה אליי עם תשובה התקשרתי אליה שוב היום היה 12.12.05 והיא אמרה שהמנהל אלי רוצה לבוא לראות במו עיניו את המקפיא אבל רק בתאריך 18.01.06 . כעסתי מאוד בטענה שלא הגיוני להמתין עוד חודש ושבוע לבעיה שקיימת מחודש אוקטובר ,ביקשתי את התשובה בפקס, היא כמובן לא הסכימה לפקסס לי תשובה זו.
עליי לציין כי המקפיא נרכש מתנה להוריי המבוגרים, עקב בעית המגירה אינם משתמשים במקפיא ולא נהנים מהמתנה .
חברת אמפא גילתה את עצמה בעייני כחברה המזלזלת בלקוחותיה , אנו כלקוחות לא ביקשנו החלפת המוצר כי הוא פגום אלא תיקון.החברה נכשלה ובגדול אנו את מוצריה לא נרכוש עוד לעולם רק בגלל מתן השירות הלקוי שלהם.
פניתי לרדיו אורון להשיב להם את המקפיא ולקבל את כספי בחזרה אך הם טענו כי אינם יכולים לעשות זאת ורק על חברת אמפא לתת לי שירות.
ברצוני לציין כי מקפיא מדגם זה יש לאחותי וכל מגירותיו נפתחות ללא שום בעיה.
אנא עיזרו לי .












עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר או החזרת התשלום עבורו. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על העיכוב בתגובה . החל מתאריך 28.2.06 ועד ליום זה ניסינו לאתר טלפונית את משפחת רדא אך לא עלה בידינו להשיגם , כמו כן הושארה הודעה במשיבון כי נשמח לטפל בפנייתו של מר רדא עם חזרתו אלינו . תגובה:
הודעת משיבון בבקשה לטפל בפנייתו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה