בנקים וכרטיסי אשראי |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
בנק מזרחי טפחות |
שם בית העסק: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
תקלה במכשיר הבנקומט |
נושא התלונה: |
יום שני 12 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעה 17.00 - 17.30 לערך הכנסתי את כרטיס האשראי למכשיר הבנקומט, היקשתי את המספר
את הסכום ולאחר דקה הופיע על המסך הכתובית - תקלה טכנית.
אדם שעמד לידי אמר לי שגם לו קרה אותו מקרה ושחשבוני חוייב בסכום שהיקשתי.(1000 ש.ח)
סניף בנק מזרחי היה פתוח, נכנסתי עם אותו אדם לפקיד, הוא שאל היכן מתנהל
חשבוני, אמרתי שבסניף הנדון, הוא הקיש את מס' החשבון שלי ואמר שאכן חוייבתי בסכום הנ"ל, וכי עלי להמתין יומיים, ואז להגיע לסניף לפקיד אחר ולהגיש תלונה. ברצוני לשאול - האם עושים מאיתנו הצרכנים צחוק? הרי כסף לא יצא
תדפיס הפעולה - לא יצא, כל מה שנכתב על המסך - תקלה טכנית. מדוע
אם כך חוייבתי. איני מתכוונת לגשת לסניף, להמתין חצי שעה בתור ולהגיש תלונה בגין טעות של הבנק ו/או המכשיר. תודה על טיפולכם בנדון. בדקתי באינטרנט, ואכן
בתאריך הנ"ל חוייבתי בסכום הנ"ל.
סניף בנק מזרחי בכפר - סבא. .
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת הכסף לחשבוני. |
פתרון נדרש : |
|
|