בנקים וכרטיסי אשראי |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
בנק מזרחי טפחות |
שם בית העסק: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
תפקוד לקוי של סניף טפחות רחובות |
נושא התלונה: |
יום שני 19 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/11/2005 פרעתי משכנתה בבנק. ביקשתי לקבל אישור על סילוק המשכנתא. לאחר חודש וחצי של המתנה וריצות אין ספור, אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש, נאמר לי שאין מוצאים את נסח הטאבו שאותו מסרתי ביד לפקידת הבנק ביום בו פרעתי את המשכנתא. בנוסף, קיים בסניף תור של שעות כאשר שלוש פקידות בקושי משרתות עשרות לקוחות, במשך כחודש ימים לא פעלו בסניף שלוש מתוך ארבע המדפסות, כך שתהליך הדפסת קבלה פשוטה אורך כמחצית השעה וזאת בבנק המטפל בהלוואות בהיקף של מיליארדי שקלים בחודש. לבנק מענה קולי המכונה טפחות ישיר. לא רק שלא ניתן לקבל מענה אנושי בפניה אלא שהודעה מוסרת כי "התיבה הקולית מלאה ולא ניתן להשאיר" הודעות. בקיצור, היחס ללקוחות והטיפול בהם שערורייתי וגובל ביריקה בפרצוף.
|
שיפור דחוף של השירות ללקוח, הגדלת תקן הפקידים בסני |
פתרון נדרש : |
|
|