תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
השטיח המעופף שם בית העסק:
הונאת לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד', ה-7.9.05 בשעות אחה"צ המאוחרות נתקבל אצלי מייל מחב' "קליק טראוול" עם הצעה לנופש בקלאב סלימה בקמר (טורקיה) לתאריכים9-16.10.05. לאחר התייעצות עם בעלי ואחי, החלטנו לבדוק אפשרות זו אצל נציג החברה, מר דויקו.

דויקו בקש ממני פרטים לשם ביצוע ההזמנה אבל כאשר בקש את מס' כרטיס האשראי, הסתייגתי מהענין והסברתי לו שההחלטה אינה סופית ואישור סופי יהיה לי רק למחרת בבוקר. דויקו אמר שמס' כרטיס האשראי הכרחי לשם ביצוע ההזמנה ושאני לא אחוייב בדמי ביטול כל עוד אתקשר למחרת בבוקר לאישור סופי.
כמו כן סוכם שדויקו ישלח לי בפקס טופס לחתימתי ובו פרטי העסקה לאחר שאאשר סופית את העסקה.
בפועל – לא אשרתי את העסקה ולא הגיע אלי שום טופס .

למחרת בבוקר (בשעה 08:30 ) התקשרתי לדויקו ובקשתי לבטל את ההזמנה כי אמי (שהיתה אמורה להשתתף בנסיעה), לא תוכל לטוס עקב סיבות רפואיות. להפתעתי הרבה הודיע לי דויקו כי אחוייב בדמי ביטול של 25 $
לאדם בשל ביטול הזמנה זו . הזכרתי לו שרק אתמול אחה"צ שוחחנו על הענין והוא הבטיח לי שכל עוד אתקשר למחרת בבוקר – לא אחוייב בדמי ביטול. כל מחאותיי לא עזרו.

בקשתי בכל לשון של בקשה לא לחייב את כרטיס האשראי שלי ולעמוד בסיכום, כפי שסוכם עם נציג החברה, מה עוד שמדובר ב"דיל" שאמור היה להתבצע חודש (!) ימים מיום ההזמנה ובתקופת החגים ולכן שום נזק לא ייגרם לחברה
בפועל, כרטיסי חוייב בסכום של כ- 700 ש"ח (25 דולר עבור כל אדם).
כספי סוג הנזק :
להבהיר לנציג המכירות שלפעמים מותר ואף רצוי לבוא לק פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה