תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
גניבת לקוח\חיובים שגויים נושא התלונה:
אטקינסון ליאון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

בחודש אוגוסט פניתי על מנת לבטל את שירותיי דרכם מאחר ועברתי לחברה מתחרה .לתדהמתי שמתי לב שאתם ממשיכים לחייב את חשבוני וכשהתקשרתי לשירות לברור הנושא מסתבר שלא רק שלא נותקתי
גם חיברו אותי לחבילה של 200 דקות !!!!
לאחר שהתנצלו וכמובן שלא שלחו לי אישור על כך בכתב כפי שביקשתי בכל השיחות שלי אתם-זוכיתי על סך 289 ש"ח
בחשבונית של חודש דצמבר.לתדהמתי החודש אני רואה לא חיוב אחד אלא שלושה!!!!
289.16+ 43.31+ש16.05 חוצפה שלא נראתה כמותה ..!! עשירים על גבם של החלשים!!!
היום שוחחתי תחילה עם לימור שנתנה לי להמתין כ10 דקות על הקו
ענה לי מנהל בשם סלביק שלא ידע לתת לי תשובות מיידיות ורצה לבדוק "לעומק" .
א.אני מבקש פיצוי על עגמת נפש
ב.אני מבקש שיזכו אותיעל כל השיחות שלי אליהם בגלל הטעויות הנוראיות ובגללם נאלצתי לבזבז את זמני היקר ולהתעסק בזמן העבודה שלי בפיתרון הטעויות שלהם
ג.בפעם המיליון שיישלחו לי מתב המאשר שזוכיתי בעבר על סך 289 ש"ח +לציין שבגלל טעות מערכת חוייבתי שוב בטעות על הסכומים שהזכרתי ..כדאי שאני ארשום שוב כי הם נוטים לשכוח 289.16+43.31+16.05
וש מזכים אותי +כל השיחות שביצעתי למוקד שלהם +שהמסלול שאליו אני מחובר כרגע הוא מסלול שאינו כרוך בתשלום חודשי קבוע אלא לפי שימוש .
ד.אני מבקש לשוחח עם מנכ"ל החברה \או סמנכ"ל החברה או רכז פניות הציבור.
בהקדם.
עגמת נפש \טרטור לקוח סוג הנזק :
החזר כספי מיידי \מכתב התנצלות \פיצוי בגין עגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אטקינסון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה