תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בנק דיסקונט שם בית העסק:
בנק דיסקונט עבר לשירות מענה קולי חדש שפשוט בוחן את הסובלנות של הלקוחותde נושא התלונה:
כהן אור ירון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פשוט מזעזע מה שקורה בזמן האחרון בתחום שירות הלקוחות של כל החברות הגדולות כקטנות.
מסתמנת מגמה לפיה חברות מעוניינות להקצות מינימום משאב אנושי לטובת טיפול בלקוחות ומקסימום מענה קולי ממוחשב.
בתור בעל עסק אשר נדרש לפנות לגופים הללו יותר מפעם ביום הדבר הפך פשוט לסיוט. מערכות קוליות אשר אינן מבוקרות בצורה יעילה לאיתור שגיאות, מטרטרות את המתקשר ומבזבזות את זמנו בהקשה חוזרת ונשנית של פרטים, ואחרי כל זאת בסופו של תהליך מתיש עונה פקיד שמבקש ממני את כל הפרטים מהתחלה
פשוט לתלוש שערות ולבלוע את הכעס בשקט. לא יאמן כמה מזלזלים בנו, על חשבון מיקסום רווחים ולא התייעלות אם חלילה ינסו לרמוז.
בנק דיסקונט למשל עבר לשירות חדש לפיו הוא אינו מפרסם את מספרי הטלפון של הסניפים ומונע מלקוחות הסניף לפנות אליו ישירות אלא למוקד כלל ארצי אשר אינו מבין דבר, ובסופו של תשאול מיותר מעביר אותי לסניף עצמו שם אני כמובן צריך לחזור על כל הסיפור מהתחלה. טוב כמובן שחייבים להתחשב בבנקים המסכנים אשר בקושי מרוויחים את לחמם וחייבים לנקוט בכל הליך על מנת לצמצם עלויות.
אנשים חיים בשר ודם כשירות לקוחות פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה