תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלונות ישרוטל שם בית העסק:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
הזמנה של חדר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי הבוקר ובקשתי להזמין חדר במלון רויאל ביץ ללילה אחד. נתתי את פרטי כרטיס האשראי של בעל החברה לשריין את החדר והוסבר לי שיועבר אלי טופס אישור עסקה לחתימה מאחר והאורח אינו בעל הכרטיס ולכן בלי חתימת בעל הכרטיס אי אפשר יהיה לאשר את ההזמנה. לאחר כשעה הטופס הגיע אבל הנסיעה לא אושרה. צלצלתי מיידית!!!! שעה אחרי ההזמנה!!!!
ובקשתי לבטל. נאמר לי שאני חייבת לשלם 50% מערך ההזמנה (1000 שח) כי ההזמנה כבר בוצעה וזאת למרות שלא רק שהטופס שהם אמרו שבלעדיו ההזמנה לא תופסת לא היה חתום ע"י בעל הכרטיס אלא שפקססתי אותו עם הערה מפורשת שההזמנה מבוטלת.
ישרוטל הסבירו לי שהחוק שלהם הוא שבכל מקרה הם מחייבים ב 50% במקרה של ביטול גם אם הביטול נעשה שעה אחרי ההזמנה וגם אם הטופס לא נחתם.
שאלתי היא: האם החיוב הזה חוקי? וגם אם כן, האם זה השרות שישרוטל נותנת ושאמור למשוך לקוחות להשתמש בשירותיה?
כספי סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
מח' השיווק והמכירות, ר שם ותפקיד:
רשת מלונות ישרוטל מייחסת חשיבות מירבית לכל פניה. תלונתו של הלקוח הועברה וטופלה ישירות מולו באמצעות "מרכז השירות לאורח" של רשת מלונות ישרוטל. תגובה:
נשלח ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה