תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
רמאות והונאה נושא התלונה:
סולומון שרון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שרון סלומון, רכשתי מכשיר מדגם סמסונג לפני מס חודשים מכשיר שהוצג כ"אמין", איכותי וממומץ. המכשיר עובר כל חודש לפחות פעם אחת במרכז תיקונים עקב תקלות טכניות ולא עקב בלאי.
בנוסף על העובדה שהמכשיר יקר וגרוע נמכר לי מסלול בהונאה גמורה, התשלומים החודשיים שלי היו גבוהים והעדפתי לעבור חברה, נציגת שירות הציעה לא לעבור ובתמורה תשדרג לי את המסלול-מכרה לי מסלול שקרי לחלוטין ולכן החלטתי להתנתק מהחברה. כדיי לנתק את הקו לשיחות יוצאות ונכנסות עליי לגשת למרכז שירות ובנוסף אני אמשיך להיות מחויבת על אחד מהמסלולים הקיימים היום, ולטענת נציגת השירות, למרות שנכר לי מסלול ברמאות אין אפשרות להחזיר לי את תנאי התשלום של המסלול הקודם מפני שיצא מתוקפו.
הכי מרגיז זה שלאחר 20 ד של שיחה עם נציגה העבירו אותי לנציגה אחרת בלי לומר שמעבירים אותי, פשוט זלזול חוסר כבוד ורמאות.
+כספי סוג הנזק :
ניתוק הקו לשיחות יוצאות או נכנסות=החזרת המסלול הקו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה. עם קבלת הפנייה יצרנו קשר עם הלקוחה, מכוון שלא יכלה לשוחח איתנו מספר פעמים נשלח לה מכתב אישי ליצירת קשר. נשמח לעמוד לשרותה במספר הטלפון שצויין במכתב תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה