תיאור הבעיה:
שמי שרון סלומון, רכשתי מכשיר מדגם סמסונג לפני מס חודשים מכשיר שהוצג כ"אמין", איכותי וממומץ. המכשיר עובר כל חודש לפחות פעם אחת במרכז תיקונים עקב תקלות טכניות ולא עקב בלאי.
בנוסף על העובדה שהמכשיר יקר וגרוע נמכר לי מסלול בהונאה גמורה, התשלומים החודשיים שלי היו גבוהים והעדפתי לעבור חברה, נציגת שירות הציעה לא לעבור ובתמורה תשדרג לי את המסלול-מכרה לי מסלול שקרי לחלוטין ולכן החלטתי להתנתק מהחברה. כדיי לנתק את הקו לשיחות יוצאות ונכנסות עליי לגשת למרכז שירות ובנוסף אני אמשיך להיות מחויבת על אחד מהמסלולים הקיימים היום, ולטענת נציגת השירות, למרות שנכר לי מסלול ברמאות אין אפשרות להחזיר לי את תנאי התשלום של המסלול הקודם מפני שיצא מתוקפו.
הכי מרגיז זה שלאחר 20 ד של שיחה עם נציגה העבירו אותי לנציגה אחרת בלי לומר שמעבירים אותי, פשוט זלזול חוסר כבוד ורמאות.
|