תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
רחוב יפו ירושלים. כתובת:
אי עצירה בתחנה ועל ידי כך נוסע לא עלה לאוטובוס. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה 11:40 לערך קו 9 אשר עובר דרך המשביר לכיוון גבעת רם עצר הנהג באמצע הכביש (לא בנתיב הצמוד למדרכה) ולא בתחנה המתאימה לקו (תחנה של 31 במקום של 9) פתח דלתות והעלה את הנוסעים. אני כאזרח תמים אשר חיכה בתחנה (הנכונה!!) וסימנתי לנהג שברצוני לעלות, הנהג ראה אותי בברור ובלי להניד עפעף סגר דלתות ונסע. זה בושה וחרפה, לא רק שהוא לא עוצר בתחנה הנכונה, ולא רק שהוא עוצר באמצע הכביש ומסכן חיי אדם, אלא שהוא בכוונה תחילה נסע תוך ידיעה שהוא משאיר נוסע בתחנה. זה בושה וחרפה!
פרטי הנהג: סמי מורלי, מספר אישי, 62392
עלבון ובזבוז זמן! סוג הנזק :
פיצוי כספי ונזיפה בנהג. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה