תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
רכבת ישראל שם בית העסק:
איחור ברכבת -תלונה נגד מנהל הרכבת בתחנת עכו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/10/05 המתנתי בתחנת רכבת של חיפה לרכבת שאמורה להגיע בשעה 11:10 הגעתי לשם 10 דקות לפני כדי לא לפספס ואני מחכה ומחכה והרכבת לא באה רק אחרי חצי שעה נזכרו לומר שהיא באיחור לבסוף היא באה אחרי שעה וכששאלתי את מנהל התחנה בחיפה אם אני אמור בכלל לקבל איזה פיצוי הוא אמר לי שברגע שאני יגע לרכבת בעכו אני יבקש ממנהל התחנה שיתן לי כרטיס נוסף כפיצוי .
כשבאתי לתחנה פניתי למנהל והוא היה עסוק מאוד אז הוא אמר לי שאני יבוןא בזמן אחר ויקבל פיצוי
באתי שבוע אחרי ופניתי אליו אבל הוא לא הסכים לתת לי פיצוי בגלל שאני קניתי את הכרטיס מבעוד מועד ולא בתאריך שהרכבת אחרה אז הוא לא רצה לתת לי פיצוי .לפי דעתי זו בושה וחרפה זה כל הזמן קורה אני נוסע המון ברכבת וכל פעם הם מאחרים קבוע .רצוי שגורם שלא שייך לרכבת יבדוק את זה כי זה ממש התעללות בנוסעים שממהרים וסומכים על הרכבת שתביא אותם בזמן בריאים ושלמים למחוז חפצם.
בתודה מראש .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שגורם שלא שייך לרכבת יבדוק את זה ויתקן את האיחורים פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה