תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
מכשיר שנותק לפני 5 שנים וקם לתחיה!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך 5 שנים ביקשתי לנתק את הקו במכשיר האורנג שלי ואכן נעניתי בחיוב לאחר ניתוק ארוך של חמש שנים מתקשרים אליי מחברת אורנג בטענה שמבוצעות שיחות מהמכשיר הנ"ל ( מ/אל הרשות הפלסטינאית) .
לאחר שהתעשתתי מהידיעה המרעישה ושוב ביקשתי לנתק את אותו המכשיר התברר לי שבמעבר הדירה האחרון אכן נעלם לו ארגז אחד שהכיל מוצרי חשמל קטנים ובינהם המכשיר הנ"ל .
אורנג' מבקשים ממני לשאת בהוצאה עבור השיחות שהתבצעו דרך מכשיר זה סכום של למעלה מ 2000 שח .
פניתי לאונג' בנסיון להסדיר את המצב הזה אך התשובה שקיבלתי היא ניתן לך 20% הנחה "הנחה על מה על טעות שלכם" הרי המכשיר דמם במשך 5 שנים .
כל יומיים אורנג' שולחים מכתביי התראה ובסכומים גדלים קצת כל פעם.
אני פונה אליכם במטרה למחוק את החוב הזה ולהמשיך הלאה.
אני חייבת לציין שאני לקוחה ותיקה באורנג' מתחילת דרכם ועד כה לא נתקלתי בשירות לקוי .



כספי סוג הנזק :
למחוק את החוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה