תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
אבא הלל 3 כתובת:
הצטרפות לפרק הסיעודי בכללית מושלם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו שייכים לכללית מושלם מזה שנים רבות. בתחילת חודש דצמבר ביקשתי לצרף גם את בעלי מרדכי לפרק הסיעודי. מאחר ובעלי עבר ניתוח לכריתת ערמונית (עקב גידול סרטני), לתדהמתי קבלתי תשובה - שלילית. שאלתי היא האם זה בכלל חוקי? לאחר שנים כה רבות שאנו משלמים לכללית מושלם, נקבל תשובה שלילית. אמנם ברוך השם, הניתוח עבר בהצלחה רבה וללא טיפולים נוספים. אודה לכם, אם תוכלו להפנות אותנו לגורם כלשהו ומה ניתן לעשות?

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - כללית מ שם ותפקיד:
הביטוח הסיעודי נמצא באחריותה של דקלה חברה לביטוח כמחייבנו על פי חוק. על מנת להצטרף לביטוח הסיעודי יש למלא הצהרת בריאות ועל סמך התשובות חב' דקלה בוחנת את אפשרות הוספת הביטוח הסיעודי למבוטח. לצערי במקרה דנן חברת דקלה החליטה לדחות את הבקשה מהסיבות שפורטו בפני העמית במכתב שנשלח אליו ישירות. צר לי שלא יכולתי לסייע מעבר למתן אינפורמציה זו. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה