תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
הטעית לקוח של חברת פלאפון נושא התלונה:
רייסמן צחי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/11/05 בקשתי בדוכן פלאפון בחוצות המפרץ חיפה להחליף שני מכשירים שהיו ברשותי (כי איכותם הייתה גרועה) הדיילת שמחה לעשות את ההחלפה מכשיר אחד במסגרת מבצע 1+1 (כדאי לך תקבל עוד טלפון בחינם) תופעת העדר מה נותנים בחינם קח. שני לא יכולים כי הוא במסלול אחר אז ישאר לך שלך ותקבל את השני נצליב מספרים ויהיה לך שני טלפונים זהים תואמים את הדיבורית שאותה דרשתי עם המכשירים ( אנו מרבה בנסיעות והדיבורית הוא כלי עבודה הכרחי . קבלתי שני מכשירים סמסונג 650 . דיבורית תתקשר לשירות לקוחות וינפיקו לך שובר לדיבורית . נשאלתי היכן אתקין ציינתי את המקום . אמרו לי להזמין התקנה ושובר ההתקנה ימתין לי במקום . הזמנתי התקנה וכאשר הופעתי לבצע אותה הסתבר שלמכשיר זה אין דיבורית כלל . התחלתי מרוץ מול שירות לקוחות טלפוני ובהמשך גם בסניף טבריה שם הציעו לי דגם יותר ישן סמסונג 620 שבדכאוני הסכמתי לקבל ואז התברר שאין להם כרגע את הדיבוריות וגם המתקין סיים את עבודתו לאותו יום . עזבתי את הכל ודרשתי התקנה בבית הלקוח כי עברתי מספיק מסלולי מכשולים כשלים הטעיות ובסופו של דבר גם לקבל עסקה פחות טובה . לא הסכימו לשלוח התקנה לבית בלקוח . פניתי למחלקת טיפול בפניות הלקוח ב-27/11/05 בקשתי לחזור למצבי המקורי ולבטל את העסקה . אריק התקשר אלי כעבור שבוע וטען כי אין אפשרות לבטל את העיסקה ואני ברוב דכאוני מהמצב הסכמתי להחלפה והתקנה בחיפה . כאשר ניגשתי לבצע את ההחלפה השלישית התברר לי כי בעיסקה הראשונה של סמסונג 650 הוצאתי ממסלול עסקי למסלול פרטי . שום עצרתי את ההחלפה באמצע כשביצעתי החלפת מכשיר אחד בלבד ודרשתי לבטל את העסקה . שוב נאמר לי כי אי אפשר . עזבתי כאשר מבטיחים לי שיחזרו אלי אחרי בירור. כמובן לא חזרו רק אחרי מספר טלפונים ראיתי שאין עתיד פניתי שנית ב- 21/12/02 לטיפול בתלונות הלוח בפלאפון פעם נוספת בבקשה לביטול העסקה . היום 2/1/06 אריק חזר אלי שאין לו בעיה להתקין דיבורית ולהשלים את החלפת המכשיר הנוסף שלא בצעתי בחיפה אך אין חזרה מכלום ,העסקה תשאר עסקה פרטית המכשירים יהיו לא אלו שעבורם עשיתי למעשה את השידרוג . המוטו המרכזי של אריק כל האינפורמציה נמסרה לי , אני ידעתי את הכל רק אני הוא זה שכשל כל הדרך ( מעליב ביותר מקומם ) בסופו של דבר אני רץ ומתלונן ללא הצדקה .
אמת אני חתום על מסמכים עם הרבה אותיות קטנות - לחברה כיסוי בחתימתי .
אין פרט אחד שנאמר לי מכל מה שכתוב , רק מכרו לי מכשירים החתימו ועכשיו לך שבור את הראש. לא כך עובדת חברה שמכבדת את עצמה .
מאחר ולא מקבלים את דיברתי ודברי עומדים מול דברי אנשי פלאפון - אז למי תאמין ? בכל מה שנאמר בטלפון יש הקלטות לדעתי ובעמדות השירות דברים נכתבו לתוך המחשב , שם יהיה אפשר לראות שמשבוע הראשון לרכישה אני מבקש לבטל את העיסקה ומשכו אותי שאנחנו נעשה מפנים משורת הדין ונתן לך כך או אחרת ואת העסקה ניתן לבטל רק תוך 48 שעות ועוד ועוד .
העיסקה הבסיסית הייתה מכשיר LG820 במסגרת מסלול עסקי ולמרות היותו מכשיר גרוע רק לשם אני רוצה לחזור . כי לאורך כל המסלול הוטעיתי ובהמשך נגררתי לעיסקאות לא ראויות ברמה לעיסקה בסיסית , סבלתי מעוגמת נפש , עלבון , בזבוז זמן ונזק כספי .
לא כך מצטיירת חברת פלאפון בפירסומיה .
הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!
בברכה צחי
050-3515353

שני המכתבים שנשלחו למחלקת טיפול בפניות לקוח - ישלחו על פי בקשה .
עלבון , כספי , סוג הנזק :
חזרה למצב התחלתי - ביטול עסקאות השידרוג - חזרה למס פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר רייסמן טופל על ידי נציג חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה