תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קריסטל שם בית העסק:
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי מדיח כלים של חברת "דה-דיטריש" - באחריות מלאה של חברת "קריסטל". לפני כשבוע המדיח החל להרעיש מאוד חזק בכל פעם שהפעלתי אותו. הרעש מתחיל לאחר כ- 20 דקות וזאת מתוך שעה וחצי של הדחה, ס"הכ שעה ועשר דקות של רעש. כאשר הטכנאי הגיע לביתי הסברתי לו שהמדיח מרעיש כעבור עשרים דקות. תגובתו בציטוט: "אז מה נראה לך, שאני עכשיו אשב פה עשרים דקות ויחכה לרעש, מבחינתי המוצר תקין לחלוטין". תודה לחברת קריסטל על האחריות ההוגנת והשירות הסבלני.
עלבון סוג הנזק :
שיתקנו את הבעיה או שיחליפו את המוצר. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה