תלונות הרשות השניה

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
הרשות השניה שם בית העסק:
רחוב כנפי נשרים 5, ת"ד 3445, ירושלים כתובת:
פרסים דמיוניים נושא התלונה:
שרעבי סהר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות מחודשיים אשתי זכתה בפרס דרך התוכנית מדריך האוכל של ערוץ 10
ושמה שודר בטלוויזיה והוכרז כי זכתה בתלושי קניה ברשת ריבלין בסך 200 שקל
למרות כל ניסיונותי ליצור קשר עם הערוץ ולברר פרטים לגבי הזכיה לא היצלחתי להבין
איך בדיוק אקבל את הפרס ונשלחתי מפקיד לפקיד בצוות ההפקה ולא קיבלתי שום תשובה חד משמעית והרושם שלי הוא שאת הפרס לא אקבל למרות שהערוץ התחייב על כך בשידור חי
אשמח לתת טלפונים של כל האחראים בערוץ ובצוות ההפקה של התוכנית
דרך אגב התוכנית מדריך האוכל ממשיכה לפזר פרסים כל שבוע

כספי סוג הנזק :

הרשות השניה שירות לקוחות

, תגובה:
עילי זלצמן, עוזר נציב שם ותפקיד:
נציב תלונות הציבור, כך על-פי חוק הרשות השנייה, איננו יכול לטפל בפניה אשר עברו יותר משלושה חודשים מרגע ההתרחשות. לצערי, בעקבות כך לא נוכל לעזור לך. אולם, אני ממליץ לך לפנות שוב ל"ישראל 10" הזכיין המשדר, במטרה לנסות ולקבל את הפרס. תגובה:
מס' הטלפון שלהם: 03-7331000. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה