תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
נעלי גזית שם בית העסק:
אשדוד סניף בית העסק:
החלפת נעלים בגזית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי נעלים מתנה לצערי קטנות. כשניגשתי לסניף הקרוב של ר-ש-ת גזית (אני מדגישה רשת ולא עוד חנות) הם סירבו להחליף לי את הנעל אפילו לא באחרת מכיוון שאין להם את הדגם הספציפי בחנות.
אני כלקוחה קונה ברשתות ע"מ שתיוותר לי האופציה להחליף מסיבות מוצדקות (כמו הפעם-הן קטנות!!!) ולא מעניין אותי שהזכיין החליט להביא או לא את הדגם שרכשתי בסניף אחר.
כעת נותרתי עם זוג נעלים יקר ובלתי שמיש.
אל עף התקנון המפואר שתלוי בחנות לא מוזכר באף אחד מהכללים התירוץ הנל. שוחחתי בנושא עם הזכיין של החנות ארז כבסה ועם סיוון המוכרת. שניהם זלזלו בתלונה וסיכמו ש"אין מה לעשות"
כספי סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
אייל נחום-מנהל שירות ל שם ותפקיד:
בפניה ללקוחה הוסבר לנו שהנעליים הוחלפו בקניון עזריאלי והמקרה טופל תגובה:
הנעליים הוחלפו בקניון עזריאלי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה