תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
נוכלות ורמיה מצד החברה נושא התלונה:
מורר דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לתחנת שרות של אורנג' לצורכי שרותי ביטוח ותיקונים עקב הצתרפותי לחברה הכנסתי מכשיר מסוג נוקיה 6100 תקין לחלוטיןבעמדה הבהירו לי שאם המכשיר לא יהיה תקין עלי לשלם מאה ש''ח עבור הבדיקה לאחר מכן שיצא המכשיר נאמר לי שיש בעיה בצלצול ובספיקר ובגלל זה לא מוכנים לתת לי תשרות המגיע אמרתי להם אצלי זה עובד והלכתי בדרך הבנתי שחיבלו לי במכשיר אמרתי להם שכנסתי מכשיר תקין והוצאתם לי תמכשיר מקולקל אמרו לי שלא מוכנים לפתור תבעיה שגרמו אמרתי להם שאפילו אני מוכן להיבדק בפוליגרף כדי להוכיח שהכנסתי מכשיר תקין ולא הסכימו החלטתי להתנתק מהחברה הנוכלת אני נמצא כעת בטל' מס' 6000 500 -052
עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מודים למר מורר על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתנו השירותית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה