|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אמפא |
שם בית העסק: |
נתניה גיבורי ישראל / 10 |
כתובת: |
קבלת תעודת אחראיות עם תאריך לא נכון tomer.d |
נושא התלונה: |
יום שני 06 דצמבר 2004 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה א.א.ג' בתאריך הנ'ל. המכונה סופקה אך נאמר לי במפורש לא לפתוח ולא להשתמש רק אחרי שטכנאי יגיע ויתן לי הסבר. הטכנאי הגיע רק ב 13/12 כפי שתואם. אני קיבלתי תעודת אחריות עם התאריך 6/12 ולא 13/12 . פניתי לחברה אך ללא הצלחה. ברצוני לברר הכיצד אני קיבלתי אחריות על משהוא שבפועל טרם היה אמור להיות בשימוש ואם הטכנאי פותח את המכונה לשימוש ב 13/12 - למה שמאותו יום התעודה לא תכנס לתורף אלא לפי כן כשב]ועל אין צורך לאחריות על מוצר סגור...ולא ניתן לשימוש. נא התיחסותכם- אולי הפעם תענו..... מס' לקוח שלי אצליכם 303076
יש לציין כי לא שחכתם לציין כי האחריות עד ליום 5/12
|
וביזבוז זמן-מי ערב שלא אזדקק לשרות בין 5/12 ל 13/1 |
סוג הנזק : |
תיקון תעודת האחריות ופיצוי כספי על היחס ואי התיחסו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
רוית רפאלי - מנהלת פני |
שם ותפקיד: |
בשיחתינו עם גב' בר ולאחריה נבדק תיעוד פנייתה במערכת הממוחשבת וגם עם הגורמים המוזכרים בפנייתה ולא אותרה כל בקשה מצדה בנושא הנ"ל , עוד בשיחתינו ניתן הסבר לגב' בר על חשיבות תחילתה של תקופת האחריות מרגע הרכישה שמבטיחה למעשה "כיסוי" למוצר בכל רגע נתון - החל מהובלת המוצר ועד להגעת הטכנאי לשם פתיחתו לבית הלקוח , עם זאת ,על מנת להביא לשביעות רצונה המלאה של הגב' בר אישרנו את תחילת תקופת האחריות מרגע פתיחת המוצר . |
תגובה: |
מתן הסבר ואישור להארכת תקופת האחריות . |
פתרון: |
|
|
|