תלונות הרשות השניה

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
הרשות השניה שם בית העסק:
רחוב כנפי נשרים 5, ת"ד 3445, ירושלים כתובת:
אורך ותכיפות הפרסומות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שאני מבינה שהערוץ מתפרנס מהפרסומות קשה לי ולכל מי ששוחחתי עמו בנושא להשתחרר מהתחושה שאנו מין סוג של בני ערובה בידי הרשות השניה ושהם מתפרנסים בצורה בוטה על גבינו. כל כמה דקות מפסיקים הכל בשביל הפרסומות הנמשכות לעתים יותר זמן מאשר התוכנית עצמה. זה מרגיז ומעצבן והתוצאה שאנו עסוקים בהעברה מידית לכל מיני ערוצים אחרים רק כדי להמנע מהפרסומות. אז מה הועילו חכמים. אני שומעת שרבים אחרים עושים אותו הדבר. אם הרשות השניה הייתה מתחשבת בצופיה ולא מנסה לכפות עלינו את כמות הפרסומות הזאת יתכן והיינו יותר סלחנים וגם נשארים לצפות ולהשתכנע מהן, מה שהיה יותר יעיל למפרסמים ולכולנו.
האם הכסף קובע הכל? (איזו שאלה תמימה).
חקיקת חוק האוסר לשדר כמות פרסומות בלתי סבירה כמו ה פתרון נדרש :

הרשות השניה שירות לקוחות

, תגובה:
עילי זלצמן, עוזר נציב שם ותפקיד:
ערוץ 2 הנו ערוץ מסחרי, המממן את שידוריו משידורי פרסומות בלבד. קרי, אין הצופים בערוץ נדרשים להשתתף בתשלום אגרה או מס כלשהו עבור הצפייה בו – בניגוד לצופי ערוץ 1 או למנויי הכבלים והלווין. כללי הרשות השנייה לשיבוץ פרסומות קובעים, כי ניתן לשדר עד 12 דקות של זמן לא-תכניתי בשעה. זמן זה כולל פרסומת ותשדירי חסות. בהתאם לכלל אחר, ניתן לשדר עד 4 מקבצי פרסומות בשעה. אופן שיבוצם של התשדירים בכל שעה וכמותם בכל מקבץ, נתון לשיקול דעתו של הזכיין. במהלך שידור סרט קולנוע משובצות הפרסומות אחת לשלושים דקות, כאשר בכל התכניות האחרות לא קיימת מגבלת מרווח כה ארוכה בין המקבצים. הסיבה לכך היא, שבסרטי קולנוע אין כל הפוגה מובנת וכל הופעה של פרסומת על המסך במהלך השידור עצמו תפגע בצפייה הרציפה ובסופו של דבר בהנאת הצופים. הרשות השנייה, כגוף מפקח על הזכיינים, מקפידה על עמידתם בכללים ופועלת במקרים בהם התבצעה חריגה. בהעדר הפנייה ממוקדת יותר לשידור זה או אחר, אין בידינו אלא להסתפק בתשובה כוללת ועקרונית זו. תגובה:
יש להבין כי מדובר בערות שעליו אין משלמים אגרה, ולכן הוא מחויב להתקיים משידור פרסומות. ללא פרסומות, אין שידורים. נוסף עלכך, הפריסה של הפרסומות איננה לפי תכנית אלא לשעת שידור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה