תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קריסטל שם בית העסק:
פייר קניג 39,א.ת. תלפיות,ירושלים כתובת:
תיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תיאום טלפוני שנערך ב- 23-12-05 הגיע טכנאי מ"שרות קריסטל" לביתי בתאריך 26-12-05 בדק את מכונת הכביסה וקבע כי המשאבה פגומה ולכן החליף אותה אך הבעיה לא נפתרה ואז החליט הטכנאי ש"נועל הדלת" במכונה לא תקין אך גם לאחר החלפתו לא נפתרה הבעיה.או אז קבע הטכנאי כי יש להחליף את ה"טיימר" וזה יקרה רק אחרי שיגיע החלק מחולון מהמחסן הראשי.הטכנאי השני הגיע לאחר אין ספור טלפונים לשירות (כ-8)רק בתאריך 6-1-06 החליף את ה"טיימר" ועדיין יש קצר במכונה.שוב מחליפים את "נועל הדלת" אבל גם מוסיפים כביסה כדי לבדוק אבל שוב יש קצר במכונה ובתוספת יש עכשיו כביסה רטובה שתקועה במכונה ואי אפשר להוציא אותה.הטכנאי הבא הגיע ב- 12-1-06 בדק ובדק וקבע שהטיימר נשרף שוב וצריך להחליף אותו אך זה יקח זמן מה עד ששוב יגיע החלק מחולון.אני משגר את התלונה הזאת כאשר עדיין לאחר יותר מ 3 שבועות מכונת הכביסה לא פועלת ואני עדיין מחכה לטכנאי הבא ולחלקים מחולון. אני רוצה לציין ששילמתי נכון לעכשיו רק עבור ביקור הטכנאי הראשון סך של 195 ש'ח.
התיקון בעיצומו סוג הנזק :
התיחסות מהירה יותר,שינוע חלקים מהיר יותר ותתקנו לי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה