תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
גניבת כסף מלקוח!! נושא התלונה:
אלטוניאן פייר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי דרך אתרכם לפניות ציבור פלאפון בגין תקלות חוזרת במכשיר הסלולר שלי דגם (SK6000), פנתה אליי טלפונית נציגת פניות ציבור בשם "מיכל" והציעה כי אגש לתחנת שירות שם אמסור את המכשיר שלי לבדיקת "ציוד קצה" ואקבל מכשיר מחודש במקום המכשיר שמסרתי. מיכל הסבירה שזה ללא תשלום מאחר והתלוננתי על התקלה ויש לבדוק אותה. ניגשתי לתחנת שירות הסברתי לנציג מדוע הגעתי ולאחר שבדק במחשב וראה תיעוד לשיחתי עם פניות ציבור החליף לי את המכשיר, לא חתמתי על שום מסמך המאשר כי השירות הינו בתשלום וגם לא נאמר לי כי השירות כרוך בתשלום לאור שיחתי עם פנ"צ.
היום 15/1 אני מבחינה בחיוב 1192.89 ש"ח ע"י חברת פלאפון, כשהתקשרתי לבדוק את פשר החיוב נאמר לי כי רכשתי או שידרגתי מכשיר ב7/12!!!
הייתי המומה, אין שום תיעוד של מיכל (כך טענה הנציגה) בדבר החלפת המכשיר ללא תשלום! השאירו אותי בלי כסף בבנק!!
הנציגה יערית (צוות נטלי- מוקד כספים) לא ידעה לתת לי תשובות מעבר לכך שמנהל הצוות שהחליף לי את המכשיר עסוק בשיחה עם לקוח אחר ואם אמצא זכאית להחזר אכן יוחזר לי הסכום!! אני כבר מיואשת מחברת פלאפון בייחוד לאור העובדה שגם כשהם מנסים לתקן ולפצות לקוח הם עושים נזק חמור יותר!
לאחר מספר שיחות עם הנציגה יערית שנעשו על ידי ועל ידי בן זוגי הוחלט לזכות אותי בסכום אך הכסף יוחזר לי רק בעוד שבוע מהיום, בינתים אני בלי כסף בחשבון וחברת פלאפון התעשרה בעוד 100 ש"ח. אני את חברת פלאפון מחקתי ואין בכוונתי להשאר מנוייה שלהם ואין דבר שיוכלו לעשות על מנת לפצות אותי או לגרום לי להאמין בהם שוב! בכוונתי להגיש תביעה נגדם על גניבה, שום חברה לא תשתמש בפרטי חשבון הבנק שלי כאוות נפשה ואפילו לא תתנצל!! ועד תטרטר אותי! ביזיון לחברת פלאפון , ולגבי מיכל- עצוב מאוד שכמי שמייצגת את חברת פלאפון ואמורה לתת מענה נאות ללקוחות הלא מרוצים גרמת לנזק גדול עוד יותר.

מיכל --את הסיבה העיקרית לעזיבתי את חברת פלאפון!!!
עגמת נפש סוג הנזק :
פלאפון לא יכולה לעשות שום דבר יותר עבורי, הם כבר ע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
גברת נעים טופלה על ידי נציגת חברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך במוקש השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה