תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
קווים שם בית העסק:
רח' לישנסקי ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף בית העסק:
קו 138 לא עצר בתחנה בלישנסקי ראשל"צ נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הבוקר עמדתי בתחנה בקו 138 בלישנסקי מול השופ-אין לא רק שהנהג לא עצר
הוא אפילו לא התקרב לצד הימני של הכביש על מנת לבדוק האם יש נוסעים בתחנה הוא פשוט דהר לעבר הרמזור שהיה ירוק ופנה שמאלה לכיוון ראשון.
כמו כן ביום א' ה15/1/2006 עמדתי וחיכיתי לקו 139 שהיה אמור לצאת מתל השומר ב4.35 כשהאוטובוס הגיע 5.45 לתחנה ברחוב העצמעות באור יהודה
אין מי שמפצה על שעות עבודה אבודות אלה ועל עמידה בגשמים ובקור כמו כן
להשאיר ילדים עד שעה מאוחרת בבית וזו לא הפעם הראשונה בכוונתי להחתים
נוסעים קבועים שנוסעים עימי ומתלוננים כמוני. הנני עובדת במשרד האוצר באור יהודה ומתכוננת לפנות לשר התחבורה באופן רשמי וגם אישי.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על שעות עבודה שהורדו לי בגין איחורים פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - אחרא שם ותפקיד:
שרית שלום רב , אנו מודים לך על פנייתך אלינו . חברת "קווים" עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה . בנוגע להמתנתך מול השופ-אין - אין ברשותי מספיק מידע על מנת שאוכל לאתר את הנהג (אשר ביצע את הנסיעה) ולבדוק את שציינת . אנא שלחי אליי את השעה אשר בה המתנת בתחנה , את כיוון הנסיעה ונמשיך טיפול יחד . בנוגע לתאריך ה 15/01 ולאיחור אשר ציינת הריני להשיבך כי מזה מספר חודשים קיימים עומסי תנועה כבדים ברחוב רוטשילד עקב עבודות בכביש . אנו משתדלים לעשות את מירב המאמצים לשרת את ציבור הנוסעים באופן הטוב ביותר ועל אף זאת , ייתכנו תקלות כפי שקורה בשירותים מורכבים ואינן בשליטתנו ועל כך אנו מתנצלים. תגובה:
אנו מקווים כי הינך מרוצה מנסיעותייך בחברת קווים ומאחלים לך נסיעה בטוחה ונעימה. אורית אורנשטיין מנהלת יחסי ציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה