תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
אמפא שם בית העסק:
מזגן חלון חדש מקולקל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע רכשתי מזגן חדש מסוג תדיראן קרייר TILK-11לאחר כשעתיים עבודה במצב חימום הלך הלוח האלקטרוני. אתמול רק הגיע הבודק מטעם תדיראן שאישר שאכן יש להחליף את המזגן. נכון להיום לאחר המון נסיונות לתפוס את מוקד שירות הלקוחות הודיעה לי המוקדנית שיחזרו אלי עם תשובה. וכמובן לא התקשרו ולא החליפו כלום. וצריכים לסבול עוד מי יודע כמה זמן בקור עד שיחליפו אם בכלל. מאחר וגם במזגן הקודם שהתקנתי לפני חודש גם היתה בעיה אני עם תדיראן גמרתי, ו-5 מזגנים נוספים שהזמנתי ביטלתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי לוי - אחראית פניו שם ותפקיד:
ונית עם הלקוח הוסבר כי השירות שקיבל לא ניתן על ידינו - חברת אמפא מוצרי ריכה בע"מ. הלקוח הופנה לגורם המתאים ואנו מקווים כי הבעיה תבוא על פתרונה במהרה. תגובה:
הפניית הלקוח לגורם המתאים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה