תלונות MyBills

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
MyBills שם בית העסק:
www.mybills.co.il כתובת:
חייבים לפנות לחברה בקו סלולארי נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניסיתי לבצע תשלום באמצעות החברה, דרך אתר האינטרנט שלה, התברר שיש בעייה.
האפשרות היחידה להתקשר למוקד השירות שלה - כמופיע באתר - היא רק באמצעות קו סלולארי.
חייגתי ונאלצתי להמתין למענה במשך יותר מעשר דקות, כאשר משמיעים לי מוזיקה, על חשבון זמני וכספי.
להלן התלונה ששלחתי להם, אך לא קיבלתי תשובה:
ברצוני למחות על כך שניתן להתקשר אליכם באמצעות קו סלולארי בלבד, ולא קו של בזק.
חמורה במיוחד העובדה שמרגע החיוג ועד למענה חולף זמן רב, על חשבון המתקשר, ולא מן הנמנע שאתם נהנים מהכסף הקל שעושה החברה הסלולארית על חשבוננו, האזרחים.
זוהי תופעה מבישה הראוייה לגנאי!
אזרח כועס מאוד.
כספי סוג הנזק :
לאפשר התקשרות לחברה בקו בזק פתרון נדרש :

MyBills שירות לקוחות

, תגובה:
קרן - מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להודות לך על פנייתך לשירות הלקוחות של אתר WWW.MYBILLS.CO.IL. פנייה מצד לקוחות והקשר עימם חשובים לנו ומהווים את המנוף החשוב ביותר לשיפור השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו. להזכירך פנייתך נענתה באמצעות דוא"ל בתאריך 19/01/06. בהתייחס לתלונתך שבנדון, חשוב לנו להבהיר את השיקולים בבחירת חב' פרטנר (אורנג') כספקית התקשורת שלנו. עד לא מזמן, היתה ספקית תקשורת פנים ארצית אחת ויחידה בארץ, בזק. מאז פתיחתו (החלקית עדיין) של שוק התקשורת בארץ , אנו כצרכנים, יכולים להינות מבחירה חופשית של ספק התקשורת. מס' הטלפון לפניות לשירות הלקוחות הוא מס' של חב' הסלולר פרטנר (אורנג') וכך, לקוחות שמשתמשים במכשירי סלולר של חברה זו נהנים מתעריף X שהוא זול מהתעריף שלקוח בזק ישלם עבור התקשרות לאותו מס'. לקוחות חב' הסלולר האחרות ישלמו תעריף שונה. כך שלמעשה קיימים בשוק מס' תעריפים, המתאימים לסוגי התקשרות שונים. ברור שאנו לא נוכל להתאים עצמנו כך שבכל התקשרות לשירות הלקוחות יהנה הלקוח מההתקשרות הזולה ביותר. כולי תקווה כי תשובתנו מבהירה את הנושא כך שלא תחשוד בנו כי אנו מאלצים את לקוחותינו לתעריפים עודפים ומופרזים. נשמח לעמוד לרשותך תמיד. בברכה, שירות לקוחות מייבילס בע"מ תגובה:
בהמתנה של מס' דקות לתמיכה טכנית, השיחה מועברת למוקד השארת הודעות "טלאופיס" ונציג תמיכה יוצר קשר בשעות הפעילות . קיימת אפשרות נוספת להתקשרות והיא פנייה באמצעות דוא"ל. (כתובת המפורסמת בכל עמוד באתר) בפנייה מסוג זה נציג mybills מגיב לפניה באמצעות דוא"ל או התקשרות טלפונית לפי בקשת הפונה, החזרה לפונה הינה בשעות הפעילות. שירות השארת הודעות במוקד "טלאופיס" ופנייה באמצעות דוא"ל קיימים מאז תחילת פעילות האתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה