תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קווים שם בית העסק:
קו 139 איחר וכשהגיע לא עצר בתחנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך: 16/1/06 בשעה: 18:25,היינו 5 אנשים בתחנה באור יהודה ליד המכללה "הקרייה האקדמית",
חיכינו לקו 139. קו זה איחר 10-15 דקות.
כשקו זה הגיע לתחנה הוא לא עצר,סימנו לנהג לעצור,
הנהג המשיך לנסוע ולא התייחס.
*האוטובוס לא היה מלא היו רק 5 אנשים. הנהג היה אתיופי.

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - אחרא שם ותפקיד:
סיגל שלום רב , אנו מודים לך על פנייתך אלינו . חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה . בדקנו את שציינת בפנייתך, הנהג אותר ומבוצע מעקב סמוי אחר פעילותו בדרכים . אנו מקווים כי מקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד . תגובה:
מעקב סמוי ווידוא נסיעות שוטפות ללא כל חריגה מתמשכת בפעילותו של הנהג . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה