תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הדרום איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
אי עמידה בהתחייבות לאספקה עקב פגם בתקשורת בין וואלה שופס הספק וחברת המשלוחים נושא התלונה:
משלי אלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב נייד עם הרחבת זיכרון כאשר הייתה התחייבות כתובה למועד אספקה של 5 ימי עבודה לכל היותר.
למרות כל נסיונותי לברר ולתאם את מועד האספקה נעניתי בתשובה מתנשאת מצד מוקדנית בשם יעל שהאספקה תנתן כמתחייב ללא ניסיון לתאם עימי מועד.
הגדילה לעשות יעל שגם ביום האחרון למועד האספקה בשעות הבוקר המאוחרות
השיבה אותה תשובה למרות שיום העבודה עמד להסתיים תוך מספר שעות.
להפתעתי בשעה 15:00 לפני יציאה לפגישה חשובה התקבל טלפון מנהג חברת ההובלה שהוא נמצא בצומת "בית קמה" בדרכו צפונה ויהיה אצלי תוך 15 דקות בקרית גת.
דחיתי את הפגישה שהיתה מחוץ לעיר בחצי שעה תוך התנצלויות רבות .
כמובן שהנהג איחר והמחשב שהביא עימו לא תאם את נתוני המחשב שרכשתי
ואז החלה מסכת בירורים טלפוניים שארכה זמן רב ובסופה הורו לי נציגי וואלה שופס לא לקבל את המחשב.
מיותר לציין שהפגישה החשובה בוטלה ויתכן אף שהדבר יגרור נזק עתידי.
האירוניה שבדבר למרות כל פניותיי לוואלה שופס -איני מקבל כל התייחסות על מועד האספקה ומה מקור התקלה ואינם מאפשרים לי לדבר אפילו עם אחראי משמרת- לא מנכ"ל או סמנכ"ל או נציב תלונות אלא אחראי משמרת שאמור לשוב אליי תוך 48 שעות.
אני ממתין כבר 24 שעות ועדיין לא פנייה לא התנצלות ולא מסירת תאריך למועד אספקה חלופי.
בזבוז זמן וטלפונים ויתכן אף נזק כלכלי. סוג הנזק :
אספקת המחשב בהקדם והתייחסות . פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות וואלה! שופס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתך. מיד עם קבלת פנייתכם, פנינו אל החברה ממנה נרכש המוצר באתר. תגובה:
אנו נוודא כי המקרה יבוא על סיומו בהקדם האפשרי ולשביעות רצון כל הצדדים. בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה