תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
דיוטי פרי שם בית העסק:
גנבה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 11/10/2005 רכש בעלי מוצרי קוסמטיקה בדיוטי פרי של נמל התעופה ומסר אותם לשמירה במקום.
למחרת כששב מחו"ל לקח את הקופסה הסגורה מהשמירה בשדה.
בבית גילה שהשקית שבתוך בקופסה,שבה נארזו הדברים קרועה וחסר דאודורנט שקנה בשווי 18.5$.
פנינו מיד למחלקת התלונות של גימס ריצרדסון דרך האתר שלהם באינטרנט וכן בטלפון. ולא זכינו לתגובה.
20/10/2005 שלחנו פקס בנדון לאחר שבמחלקת שרות לקוחות נאמר לנו שלא הגיע אלהם תלונה.. הם הבטיחו לחזור אלנו על סמך הפקס מייד לאחר החגים ושיסימו להעביר את המשרדים שלהם???
עד לרגע זה לא קיבלנו תגובה.
ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג אותם בטלפון 03-9727222 אך אין שם מענה כלל או שמנתקים לי את השיחה באמצע.
כספי סוג הנזק :
להפסיק לטרטר אנשים, להגיב מיד לתלונה ולפצות על הנז פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה