תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור אילת איזור:
ישראייר שם בית העסק:
גנבה וזלזול בלשון המעטה !!!! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בדרכי לשדה התעופה שדה דב שבתל-אביב (ביום שישי 20.01.06 בשעה 15:40) נוכחתי לגלות לתדהמתי שאין בידי שום מסמך מזהה ( ת.ז/רשיון נהיגה) מיד התקשרתי למרכז ההזמנות של החברה והסברתי את בעייתי . מאחר ונאמר לי במעמד השיחה שלא יתאפשר לי לעלות לטיסה מסיבות בטחוניות לטענתם , עשיתי "פרסה" והתחלתי את דרכי חזרה הבייתה. בנוסף לכל נאמר לי שהבעיה אינה מאפשרת לי להחזר כספי מטעם החברה אלא יתבצע חיוב מלא ללא אפשרות של דחיית הטיסה ליום/שעה אחרת .מכיוון שלא הסתפקתי בתשובה זו דרשתי לדבר עם האחראי וגם כן נמסרה לי אותה תשובה בטלפון . כששמתי לב שהשיחה לא מובילה לשום מקום נתקתי את השיחה בכדי לא להתעצבן מהאטימות שיש לאותה חברה ( כנ"ל אם היה מדובר בחברה מתחרה שמשתמשת באותו נוהל ) לא מספיק שנעשתה כתבה באותו עניין של החזרי כספים החברה מתנהגת כרגיל ולא לומדת לקחים . אני מאמין שאני לא ירכוש או ישתמש בשירותי ישראייר לעולם !! ואני מקווה שאותו סכום ש-"נגנב" ממני יישמש לתרופות המנהלה בעזרת השם !! לא הרגשתי כל כך מרומה בכל ימי חיי פשוט בזיון !!!
ואטימות מול הלקוח סוג הנזק :
החזר כספי !! פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
שלום רב, אבקש לפתוח בשורה התחתונה - הלקוח קיבל מענה יום לאחר פנייתו והחזר כספי בגין טיסתו, כאילו ביקש לבטלה. ההחזר ניתן ללקוח באותו יום של התשובה ומאז הוא לא פנה בשנית. אני מוצאת כי חברת ישראייר טיפלה בדרך המהירה והיעילה ביותר בפניית הלקוח והציגה את ההיפך המוחלט מאטימות עליה הוא מלין. הלקוח קיבל מכתב מפורט בו מוסבר כי האפשרות לשימוש בתעודת חוגר מילואים לבידוק הביטחוני לא נמסרה לנציגי ועובדי חברת ישראייר מעולם ע"י גורמי הביטחון ועל כן, לא ניתנה לו תשובה זו. יתרה מכך, נציין כי הלקוח לא הזכיר קיומה של תעודה זו בעת השיחה עם נציגי החברה ולכן, לא נערך בירור באותה העת מול גורמי הביטחון. מיד עם פנייתו אלינו נערך בירור וניתנה התשובה המתאימה. בברכה, ליאת. תגובה:
זיכוי הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה