תלונות מכון הדרום פתח תקווה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מכון הדרום פתח תקווה שם בית העסק:
אזור תעשיה - סגולה פ"ת כתובת:
חוסר אמינות בבדיקת רכב נושא התלונה:
עמבר עודד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום הנ"ל ניגשתי עם המונית שלי 60-418-25 לבדיקה שנתית. מונית בת שנתיים עם 120000 ק"מ. נכשלתי בגלל פליטת עשן יתר. למחרת בבוקר ניגשתי למוסך בו המונית מטופלת מיומה הראשון. מוסך מרכזי של סקודה בבני ברק. לאחר בדיקה יסודית לא נמצא כל פגם. ציידו אותי במסמכים המאשרים אל תוצאות הבדיקה. אני מדגיש שלא נעשה כל כיוון או תיקון.
חזרתי למכון הדרום פ"ת. לא התבקשתי להציג את המסמכים אלא רק לשלם עבור בדיקה חוזרת. הפעם למרבה הפלא הכל עבר בשלום - הכיצד?

מכון הדרום פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל ורב בוחן במכון הד שם ותפקיד:
בבדיקת זיהום אויר ברכב בעל מנוע דיזל, אשר נעשית במהלך רישוי שנתי לרכב, ברירת המחדל נקבעת ע"י המיכשור הממוחשב שנמצא במכון ולא ע"י גורם אנושי. לך מר אמבר עודד, ניסינו לעזור והרצנו את רכבך לפנים משורת הדין מספר פעמים, מה שאגב לא ציינת במכתב התלונה. אבל התוצאות היו שהרכב מעשן מעבר למותר. הסברתי לך שכמות העשן שריכבך פולט עולה על המותר ועל כן עליך לטפל במוסך. ואף קיבלת פלט ממוחשב בו מצויין כמות העשן המותרת וזו החורגת הנפלטת מרכבך. העובדה שבבדיקה חוזרת התוצאה היתה בסדר, ניבדקת באותו מיכשור שמכוייל ע"י מכון התקנים. מה נעשה ברכבך בין שתי הבדיקות אינני יודע? תגובה:
תדלק את רכבך בתחנות דלק אשר מנוהלות ע"י חברות הדלק, דאג להחלפת מסנן אויר ודלק בטיפולים שקבע היצרן. וכך תימנע הוצאות מיותרות ותאפשר לכולנו לינשום אויר נקי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה