יוליה דנבליאן- מנהלת ש |
שם ותפקיד: |
תאריך : 29/01/2006
סימוכין : 00014971
לכבוד:
מר בן דן דוד
באמצעות אתר "תלונה"
_________________
הנדון: פנייתך בקשר לתנור אמבטיה
מר בן דן דוד הנכבד שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר למבצע שנערך ברשת לתנור אמבטיה.
אנו מעוניינים להתנצל על כך שלא התאפשר לך לרכוש את תנור אמבטיה ביום המבצע, כפי שהנך מציין במכתבך.
מבירור שערכנו מול סניף הום סנטר רעננה עולה כי, תנור האמבטיה שהשתתף במבצע אכן היה במלאי ביום המבצע וזאת עד שעות הערב המאוחרות, כך שאין לנו כל הסבר הגיוני לגבי טענתך כי כבר בבוקר מלאי התנורים אזל. ברצוני לציין כי, הרכישה האחרונה של התנור בוצעה בשעה 19:36 ואף נעשו הזמנות באותו יום למוצר זה.
אנו איננו מסכימים לטענתך כי באופן קבוע מבצעים אינם קיימים במלאי מאחר ואנו עורכים מידי שבוע מבצעים יומיים ושבועיים על מגוון גדול של מוצרים אשר רובם קיימים במלאי עד תום המבצע או קרוב לכך. במקרים מסוימים אכן קורה שמוצר זה או אחר שהנו מבוקש מעבר לציפיות מצד הלקוחות אוזל מהמלאי במהלך המבצע, אך גם לכך בדר"כ יש פתרון מתאים. ברוב רובם של המבצעים אנו מאפשרים ללקוחות שהגיעו לרכוש מוצר שאזל מהמלאי במהלך יום המבצע, לשלם את מחיר המבצע ולקבל את המוצר במועד מאוחר יותר.
מעבר לכך קשה לנו להתייחס לטענותיך מאחר ואתה אינך מציין מקרה ספציפי שבו נתקלת במוצר שאזל.
אנו מעוניינים להתנצל אם יצאת בהרגשה רעה מהמקרה ועל כך שלא התאפשר לך ליהנות מהמבצע.
בברכה,
יוליה דנבליאן
מנהלת שירות לקוחות
|
תגובה: |
תאריך : 29/01/2006
סימוכין : 00014971
לכבוד:
מר בן דן דוד
באמצעות אתר "תלונה"
_________________
הנדון: פנייתך בקשר לתנור אמבטיה
מר בן דן דוד הנכבד שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר למבצע שנערך ברשת לתנור אמבטיה.
אנו מעוניינים להתנצל על כך שלא התאפשר לך לרכוש את תנור אמבטיה ביום המבצע, כפי שהנך מציין במכתבך.
מבירור שערכנו מול סניף הום סנטר רעננה עולה כי, תנור האמבטיה שהשתתף במבצע אכן היה במלאי ביום המבצע וזאת עד שעות הערב המאוחרות, כך שאין לנו כל הסבר הגיוני לגבי טענתך כי כבר בבוקר מלאי התנורים אזל. ברצוני לציין כי, הרכישה האחרונה של התנור בוצעה בשעה 19:36 ואף נעשו הזמנות באותו יום למוצר זה.
אנו איננו מסכימים לטענתך כי באופן קבוע מבצעים אינם קיימים במלאי מאחר ואנו עורכים מידי שבוע מבצעים יומיים ושבועיים על מגוון גדול של מוצרים אשר רובם קיימים במלאי עד תום המבצע או קרוב לכך. במקרים מסוימים אכן קורה שמוצר זה או אחר שהנו מבוקש מעבר לציפיות מצד הלקוחות אוזל מהמלאי במהלך המבצע, אך גם לכך בדר"כ יש פתרון מתאים. ברוב רובם של המבצעים אנו מאפשרים ללקוחות שהגיעו לרכוש מוצר שאזל מהמלאי במהלך יום המבצע, לשלם את מחיר המבצע ולקבל את המוצר במועד מאוחר יותר.
מעבר לכך קשה לנו להתייחס לטענותיך מאחר ואתה אינך מציין מקרה ספציפי שבו נתקלת במוצר שאזל.
אנו מעוניינים להתנצל אם יצאת בהרגשה רעה מהמקרה ועל כך שלא התאפשר לך ליהנות מהמבצע.
בברכה,
יוליה דנבליאן
מנהלת שירות לקוחות
|
פתרון: |
|
|