תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בנק מזרחי טפחות שם בית העסק:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
ביטוח חיים ונכס-עדכון וזיכוי חיובים כפולים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.7.05 שלחתי באמצעות דואר רשום לרחוב החשמונאים בתל אביב אישור להעברת פוליסת החיים על שם תמר לב ת.ז. 032056467 על שם בנק מזרחי וכן פוליסת ביטוח מבנה חדשה. בקשת הבנק לאישורים חדשים נבעה כתוצאה ממיחזור משכנתא. היתה זו הפעם השניה לפחות בה ניסיתי להסדיר את הניירת בנושא זה.
יש לציין כי על אף שמדובר בפוליסות חדשות, כביכול,הן לא נפסקו לאורך כל התקופה.
במכתב זה ציינתי כי במידה וחוייבתי בביטוח נוסף של הבנק יש לזכותי בגינו לאלתר.
עוד ביקשתי,כי במידה וקיימת בעיה בניירת שנשלחה לבנק ולא ניתן להשתמש בה ,על מנת להסב את הביטוחים להלוואה החדשה, שיצרו עימי קשר טלפוני וימנעו משליחת דברי דואר. ציינתי, כי הדיוור של הבנק מתעכב לא אחת וברצוני לסיים את נושא הסבת הביטוחים, כולל זיכוי על ביטוח כפול,במידת הצורך. (לראיה באוקטובר רק קיבלתי את אישורי המשכנתא ממאי 2005)
עד עצם היום הזה,על אף פניות חוזרות ונישנות כולל פתיחת תלונות באתר הבנק באינטרנט ושליחת מספר פקסים לא נפתרה בעייתי. לשימחתי בתחילת ינואר הצלחתי לראות באתר כאילו הביטוחים סודרו אך היום כשנכנסתי לבדוק האם אני עתידה לקבל זיכוי ראיתי ששוב מצויין שאין לי ביטוח.
בכל פניה לבנק דרשתי לקבל תשובה טלפונית לגביי חיובי הביטוח וזיכוי ,על התקופה כולה, במידה ואכן חוייבתי (לצערי מאתר האינטרנט של הבנק גם לא ניתן להבין האם אני אכן משלמת חיובים כפולים וזמני ההמתנה במוקד השירות הטלפוני של הבנק ,לבירורים בנושא ביטוחים, הם בלתי נסבלים)
כספי סוג הנזק :
עדכון הביטוח וזיכוי על כל תקופת החיוב הכפול פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה תזוכה בחיובים המיותרים. תגובה:
בוצע עדכון רטרואקטיבי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה