|
|
|
|
|
|
|
|
בנקים וכרטיסי אשראי |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
בנק מזרחי טפחות |
שם בית העסק: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
תורים בלתי נסבלים למשקיע |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי חשבון השקעות בבנק טפחות באשקלון, על כל פעולה שאני צריכה לעשות אני צריה לחכות שעות. נראה לי שהבנק לא ערוך להשקעות אלא רק להלוואות... או שתעמידו פקיד מיוחד להשקעות או שתכריזו שבנק טפחות הוא רק להלוואות
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
היחידה לפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום לך מר דני |
תגובה: |
תלונתך לאתר תלונה הועברה לטיפולי והריני מתכבד להשיבך.
1. אני מתנצל בשם הבנק על הזמן שלדבריך נאלצת להמתין כדי לקבל שירות בסניף.
2. הערותיך נלקחו לתשומת לבנו, ואנו נשתדל להפיק מהן את הלקח הדרוש.
3. לידיעתך, באפשרותך לנהל את השקעותיך באמצעות הטלפון, ע"י חדר העסקאות
של הבנק. ( טלפון מס': 1700707060).
4. נא צור קשר עם חדר העסקאות, ותקצר את זמן ההמתנה באופן ניכר. |
פתרון: |
|
|
|