|
|
|
|
|
|
|
|
אינטרנט |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
015 אינטרנט זהב |
שם בית העסק: |
תדהר 10 נוה סביון אור יהודה |
כתובת: |
טיפול איטי בתקלה |
נושא התלונה: |
לזר גדי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 17 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מן החברה router אלחוטי שמאפשר גלית 2 מחשבים שלי בחיבור פיזי אחד לאינטרנט. ה-router התקלקל, ואז נודע לי שעלי להיות מנותק מן האינטרטנט במשך 5 ימים עד לבואו של טכנאי לתיקון התקלה.
הצעתי לחברה שאני אגש למעבדה עם ה-router אבל לכך הם לא הסכימו.
החברה לא מספרת ללקוח שיתכן וינותק מן האינטרנט למשך 5 ימים (או יותר) במקרה של תקלה ב-router.
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הנושא טופל מול הלקוח לשביעות רצון כל הצדדים |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|