תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בסט דיל שם בית העסק:
מרמה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע הראשון של חודש ינואר התקשר אחד מנציגי השירות של החברה בסט דיל והציע לי לרכוש מס' מוצרים אשר במבצע.
בין המוצרים שבמבצע היו בשמים כאשר הנציג הבטיח שאלו הן בשמים אורגינלים ולא בשמים תואמים למקורי(שהבושם אינו מזויף).
הסכמתי ורכשתי את המוצר וכאשר המוצר הגיע אל ביתי נוכחתי לדעת שהבשמים אשר רכשתי אינם הבשמים האורגינלים אל בשמים תואמים הכוונה לבשמים מזויפים.
התקשרתי באותו הרגע אל החברה והצגתי את הבעיה שרכשתי מהם בשמים אך מה שהגיע אינו תאם למה שהזמנתי.
הנציגה הבטיחה שתוך שלושה ימים הם יחזרו אליי עם תשובה לפתרון הבעיה אך עבר כבר שבוע מאז והם עדיין לא חזרו אליי עם מענה לתלונתי.
מתאריך 17.01.06 ועד היום 24.01.06 הריני עדיין מחכה לתשובתם בעניין התקרית.
נציג השירות שעימו שוחחתי וביצעתי את העיסקה הנ"ל שמו רונן.
את תלונתי שלאחר שהמוצר הגיע הנציגות היו: ג'אנה ודיקלה .
אינני מעוניינת במוצרים אלו מאחר והם אינם המוצרים שחשבתי שהינני רכשתי מאחר ולנציג של בסט דיל לא היה איכפת לשקר לי טלפונית כדי לקדם את מכירותיו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תשלח תגיע לקחת את מוציה ותבט לי את העיסקה ו פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
רחל חסיד סגנית מנהלת ש שם ותפקיד:
לפי בדיקה הטלפן פוטר. נמסר ללקוח לשלוח אלינו את החבילה לזיכוי כספי. וכפיצוי ישלח אליה שובר בתי מלון על ס"ך משלוח החבילה אלינו. תגובה:
להבא לברר עם מנהל המוקד על כל פירסום ולחזור על הנושא בהדרכות בוקר כדי שזה לא יחזור על עצמו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה