|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
תודה על הטיפול |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני לשבח את חברת אגד על ההתייחסות לתלונתי בנוגע לנהג בקו 36 בשעות הבוקר. ימים ספורים לאחר העברת תלונתי דרך האתר לחברה קיבלתי שיחת טלפון מנציג בנוגע לאירוע וכן היום פנה אלי האחראי בנושא מטעם אגד.
שמחתי לגלות את ההתייחסות הרצינית לפניות הציבור ושאכן יש טיפול משביע רצון.
יש לציין שהשיפור בנושא ניכר כבר משיחת הטלפון הראשונה שקיבלתי.
תודה.
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
על לא דבר, שמחנו לטפל בבעייה לשביעות רצונך.
להזכירך, ניתן לפנות אלינו ישירות באמצעות הטלפון, או אתר האינטרנט.... הטיפול יהיה אפילו מהיא ויעיל יותר. ...
:)) |
תגובה: |
תודה |
פתרון: |
|
|
|