|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Cellcom (סלקום) |
שם בית העסק: |
העלאת מחירים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קיבלתי את החשבונית, וחוייבתי בסכום דמי שימוש שגבוה ביותר מ-50% מהסכום ששילמתי קודם לכן, גם מחיר דקת שיחה עלה ב-8 אג', ברצוני לציין שלא קיבלתי שום הודעה על כך שהמחירים עלו.
ברצוני לציין שרכשתי מכשיר מחב' סלקום (בנוסף למכשיר פל' שיש ברשותי מס' שנים) כדי לצמצם את עלות השיחות שלי, והיום החב' מעלות את המחירים כאהבת נפשם, ולנו הלקוחות אין מה לעשות, וגם לעבור למסלול אחר זה עדיין לא משתלם יותר.
איך יתכן שהחברה העלתה את המחירים בצורה כ"כ גבוהה פעמיים בשנה האחרונה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
יפעת-פנית הציבור,סלקום |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' ליאת חייט ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' ליאת חייט.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|